Nekad Brommex | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brommex

Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199248511924/

Ditt Hex-ID: 11000014cc913b4

Vad är din discord tagg? brommex

Vem var det som bannade dig? Vacville

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-06 121840.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fear-RP. Under händelsen från motpartens perspektiv, hade jag tre vapen riktade på mig relativt nära, och jag valde att hoppa ut och skjuta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev jagade utav en bil med Whyos i. Det rammar oss i baksidan så våran bil går sönder, tappar ett däck osv. Vi stod då stilla och hade ont självfallet (det verkade dock inte de andra ha då de en sekund efter va ute och sköt mot oss). Jag kunde inte riktigt se vad som hände alls, utan såg endast skott som träffade en person i bilen och valde då själv att hoppa ut och skjuta då. Vilket jag snabbt efter insåg var blev väldigt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad fyra gånger tidigare, två gånger som icke medlem när jag var helt ny till servern och inte hade koll på reglerna. En gång för powergaming när jag körde en sportbil på en gräsplätt, vilket var ett väldigt litet fel men dock nått jag lärde mig mycket av. Sedan har jag blivit blacklistad en gång under uppstarten av wombat kaoset då jag försökte sälja IG grejer för riktiga pengar. Detta är något jag tagit stor lära ifrån och kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att agera mitt i kaoset och göra det förhastade valet att hoppa ut och skjuta utan att innan kolla vad jag hade runt om mig skulle jag ha agerat mer sansat. Tagit min tid och kolla runt och observerat omgivningen innan jag sköt för att undvika att liknande saker händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det viktigaste jag lärt mig från bannen är att inte agera utan att ha bra koll först. Utöver det så har jag överlag fått se det riktiga allvaret med dessa regelbrott, då jag utöver min blacklist aldrig fått så stora konsekvenser tidigare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka