Nekad Brommex | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brommex

Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cc913b4

Vad är din discord tagg? brommex

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-31 220230.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har inte gjort mycket fel tidigare, men detta var ett stort fel från min sida. Trotts att jag visste hur grovt regelbrott det var att försöka sälja in-game grejer för IRL pengar så försökte jag med det. Vilket självklart ledde till en ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt med mina vänner i discord och hörde hur alla höll på att göra en massa terrordåd och allt var det var. Alla mina vänner skulle gå över till en ny server, vilket jag var negativ emot. Men trots min motvilja kände jag pressen på mig att följa med över till den nya servern. Men då kom jag att tänka på alla pengar jag spenderat på unive, och det gav mig ångesten som gjorde till att mina beslut blev slavriga och ogenomtänkta. Jag blev dragen med strömmen helt enkelt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en berättigad ban. Jag bröt mot en tydlig regel och förtjänade ett straff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad två gånger tidigare på mina ungefär 6 månader på unive ungefär. Varav en gång av dessa var jag icke-medlem och snodde en polisbil utan att veta reglerna ordentligt då jag var icke-medlem. Sen blev jag bannad en ytterligare gång för powergaming under ett Juvelrån. Denna ban lärde jag mig mycket utav och blev mycket nogrann med RPn, särkilt med /me. Annars har jag överlag varit en väldigt hög-standard rpare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kort och gått tagit min tid, inte fallit för grupptrycket och väntat tills stormen var över. Hade jag fått chansen att spola tillbaka i tiden och haft den kunskap jag har nu skulle detta aldrig hänt. Jag skulle ha fattat att oavsett hur mycket pengar jag lagt på unive eller FiveM överlag, hjälper det inte att kasta bort allt det roliga på unive. För i slutet av dagen är inte pengar det viktiga, utan vad vi får utav det. Från Unive får jag lycka, en lycka som är svårfunnen någon annanstans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna ban var inte vilken ban som helst, utan den värsta av dom alla vad jag har hört. Om man jag nu får den underbara möjligheten att återvända till unive, förstår jag att jag får endast en chans till, och jag vet bättre än att sumpa den chansen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka