Accepterad Brommex | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brommex

Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cc913b4

Vad är din discord tagg? brommex

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-31 220230.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har inte gjort mycket fel tidigare, men detta var ett stort fel från min sida. Trotts att jag visste hur grovt regelbrott det var att försöka sälja in-game grejer för IRL pengar så försökte jag med det. Vilket självklart ledde till en ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var kaos. Alla på servern höll på med terrordåd och skulle lämna servern. Inklusive mina vänner som jag skapat genom Unive, vilket var vad jag trodde gjorde Unive bra, mina vänner. Men jag fatta snabbt att så var inte fallet, oavsett vart jag börja spela med mina vänner hade jag aldrig lika kul som på Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban utan det var kort och gått jag som gjorde fel och fick konsekvenser på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad alls många gånger tidigare, endast två mildare bans. En för powergaming under ett juvelrån, vilket var ett ganska så klantigt fel som jag lärde mig mycket av, eller iallafall blev mer nogrann med. Sen blev jag bannad en gång som icke medlem när jag snodde en polisbil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt, det var kaos, alla sköt här och där, folk stormade, alla skulle lämna servern. Utan att riktigt vara konsekvens medveten så kände jag en grov ångest över pengarna jag lagt på Unive. Jag valde att försöka få tillbaka dom genom regelbrott. Vilket var ett grovt fel. Och som har bidragit till endast ännu mer ångest och depression för att man inte har något att göra om dagarna. OM jag hade haft chansen att spola tillbaka i tiden med kunskapen jag har nu hade det gått annorlunda till. Istället för att agera på min ångest och på grupptrycket för mina vänner skulle jag bara stängt av. Stängt av och väntat tills stormen var över och se vilka som ligger kvar som ruiner, och vilka som fortfarande är ståtliga. Skräll att det som vanligt är Unive som lever kvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag lärt mig ifrån denna ban är att aldrig agera under stress eller press, utan ta min tid, reflektera över vad som faktiskt är värt och lära mig tänka mer långsiktigt. Om jag blir unbannad, och återfår den fantastiska lyckokällan unive är för mig så svär jag på heder och samvete att bättra mitt beteende och vara en så felfri RPare som jag bara kan. Asså bönar och ber om förlåtelse, vill bara få chansen att en gång återfå dessa vackra minnen från unive, få köpa upp ett gäng med mina vänner osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Om den blir nekad återigen skulle jag helst vilja ha att nån ger mig nåt slags svar på varför om det är möjligt. Allt jag ber om är en chans att visa att jag kan bättre!

Vill även säga att jag har lämnat varenda en av de andra rp servarna för alla andra e bokstavligen bajs, det är denna server eller ingen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka