Nekad Brommex | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brommex

Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199248511924/

Ditt Hex-ID: 11000014cc913b4

Vad är din discord tagg? brommex

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-31 220230.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Står inte en klar anledning i bannen, men vet att det regelbrott jag gjort är att försöka sälja mina ingame grejer för riktiga pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vaknade upp och skulle gå in för att spela Unive som vanligt, men såg då att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel. Vet egentligen att det inte alls är okej att sälja in-game grejer för irl pengar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Varit bannad två gånger tidigare tror jag. En från när jag var icke medlem och snodde en polisbil, då var jag helt ny till rp och tog det inte alls seriöst, detta är det stor skillnad på nu. En är powergaming, då jag inte rpade på skador under en krock, vilket jag hade mina anledningar till för jag inte såg allls vad som hände, men oavsett har jag ändå blivit mer nogrann och kreativ med min "krock rp".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag ska vara ärlig så föll jag för grupp trycket, alla mina kompisar skulle plötsligt byta server och jag tänkte då att det var lönlöst för mig att vara krav ensam på unive. Detta gjorde så att jag impulsivt valde att försöka sälja mina grejer för att få tillbaks nåt från det jag spenderat redan i Unive, vilket jag förstår inte alls är okej, men hoppas även det kan finnas förståelse från din sida till varför jag gjorde som jag gjorde. Nu när jag tänker tillbaks önskar jag bara att jag från första början skulle varit mer lugn och inte blivit dragen mitt i stormen med mina kompisar och allt kaos som skedde igår in till dessa aktioner. Försöker inte skylla på någon annan, fortfarande helt och hållet mitt beslut oavsett hur man vrider och vänder på det men tycker ändå att det är en notabel punkt i detta sammanhanget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Unive är den bästa servern jag någonsin spelat på och kommer nog förbli ett av det mest fantastiska spelupplevelserna jag haft i hela mitt liv. Bara känslan av att få den gigantiska klumpen i magen när jag såg bannen på två år fick mig nästan gråtfärdig efter allt jag åstakommit i unive. Det var som om alla goda minnena bara spelades upp i bakhuvudet. Om jag lärt mig nått från denna händelse så är det att oavsett omständigheterna så är det inte okej att begå regelbrott, och verkligen inte värt det. På nått sätt vill jag vända det till det positiva att jag blev bannad innan jag faktiskt sålde nått.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Blev fel på från min sida förra ban överklagan. Så denna ska stå tills beslut från beslutstaggare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka