Inaktuell Brommex | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brommex

Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: brommex

Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag passar som staff då jag har tidigare erfarenhet av staffarbete här på unive. Jag som person är väldigt mogen och engagerad i saker jag gör. Menar på att mitt engagemang och min aktivitet kommer vara två av de essentiella faktorer som gör just mig till ett bra val till teamet.

Saker jag kommer bidra mest med:

- Proffesionellt bemötande under alla omständigheter.

- Aktivt vara in-game och ta reports, specca scenarion osv.

- Göra vettiga och mogna bedömmningar.

- Vara aktiv i support samt i området jag blir till delad.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? I nu läget upplever jag mycket mindre regelbrott såsom ooc in-game, powergaming regelbrott osv. Dessa många mindre regelbrott leder till en mer allmänt tråkig RP.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tänker att det kommer vara viktigast att vara in-game och specca. Genom ett gott samarbete och bra kommunikation kommer vi tillsammans se till att banna de som gör dessa mindre regelbrott, i vissa fall ge muntliga varningar. Bara göra lite vad som för att peta bort de mindre regelbrotten och skapa en bättre standard.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionalitet är något man alltid utgår ifrån som staff, särkilt när det kommer till bemötandet av medlemmar på servern. Som staff ska du alltid vara professionel, det behöver inte alltid innebära att du ska sitta och vara hur glad som helst, utan det betyder att du ska ha förmågan att anpassa dig efter omständighetern. Något som ingår brukar man säga är trevligt bemötande, bra attityd. engagemang och "seriöst-pratande".

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Finner det lätt att hitta en god balans mellan privatliv och staff arbete då jag har sommarlov, och därför ofta tid över, ibland under dagen, ibland under kvällen. Det finns nästan alltid tid helt enkelt. När det kommer till RPn är jag helt beredd och släppa den till kanske 90 procent då jag för tillfället inte tycker det är lika kul som förr att RPa på servern. Känner att det skulle vara kul och göra lite annat.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 29 Maj 2024.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var helper ett tag för nån månad sedan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Skulle helst vilja undvika att arbeta inom event och servervakt då jag inte finner det intressant och därför är jag inte riktigt villig att lägga min fria tid på att göra något jag inte tycker är kul.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka