Antagen Brommex | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brommex

Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: brommex

Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag som person är väldigt engagerad i det jag gör och gör alltid saker till 100%. Jag känner att just jag passar som staff då jag är väldigt aktiv, samt kunnig inom RPn på servern. Jag anser även att jag är mogen nog för att ta an denna uppgift.

Saker jag kommer bidra mest med:

- Proffesionellt bemötande under alla omständigheter.

- Aktivt vara in-game och ta reports, specca scenarion osv.

- Göra vettiga och mogna bedömmningar.

- Vara aktiv i support samt i området jag blir till delad.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? För tillfället är det mycket små fel på servern, så som mycket halv-ooc och ooc. Upplever även otroligt mycket powergaming inom speciellt krim rpn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tycker det är viktigt att visa för spelarna som gör dessa mindre fel att man fortfarande kan få större konsekvenser. Detta kan man göra genom att aktivt specca scenarion in-game och se till att banna de som begår dessa regelbrott.

Det är även viktigt att vidbehålla ett starkt sammarbete med övriga staffsen så man tillsammans kan göra beslut osv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Profesionaliteten är ytterst viktigt för mig. Det innebär att man har ett gott och trevligt bemötande emot övriga spelare. Det är även viktigt att man agerar moget och gör genomtänkta beslut och är öppen för att lyssna på allas perspektiv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag personligen har det väldigt lätt för mig i skolan, så får mycket fritid som jag till mesta dels lägger på fiveM. Så det kommer inte vara några problem för mig att uppnå en hög aktivitet på både vardagar och helger. Ibland blir det såklart vänner och träning på fritiden också, men inget som påverkar min aktivitet så jätte mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 29 Maj 2024.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inget utöver att jag tidigare varit servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb, Servervakt och Event då det inte är något jag finner intresse för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka