Nekad brocken | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brocken

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127550015/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe Brock

Vad är ditt discord namn? brocken#8910

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. David är 24 år gammal och har varit en soffpotatis väldigt länge och har inte riktigt sett någon mening med livet. David är dock en väldigt snäll och trevlig person och är lite tävlingsinriktad och vill nå hans olika mål. David har nu beslutat sig att få ett jobb och bli fysiskt aktiv som han va när han var yngre. David växte upp med bara hans mamma men var fortfarande mycket socialt aktiv samt var han mycket fysiskt aktiv när han var yngre och tränade mycket fotboll med ett mål att bli fotbollsspelare inom snar framtid, men så blev det tyvärr inte. Ungefär när David var 15 år gammal så började han spela mycket och åt rätt onyttigt som inte var han likt eftersom att han tog hand om sin hälsa när han var yngre, det blev så dåligt med hans spelande så att han inte ville gå ut och få lite frisk luft. David vägrade att gå till skolan men det gick hans mamma inte med på, fast ändå David inte gillade skolan så förhindrade på något sätt inte honom att få bra betyg. David fick runt 310 merit när han slutade i nionde klass och började på ekonomi juridik inriktningen. Men efter han hade tagit studenten så har han ändå inte riktigt tagit fatt i livet och satt fortfarande och spelade mycket. Men nu så har han tagit fatt i livet och har satt flera olika mål för veckorna ett av målen är att försöka få upp en bra hälsa igen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ni ska välja mig eftersom att jag har erfarenhet av rollspel och kommer vara aktiv som en medlem. Jag kommer agera professionellt och verkligt i olika situationer ingame. Jag påstår också att jag har en bra story till min karaktär och kommer följa alla regler som är satta för denna fivem server och discord grupp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? På grund av att jag har hört mycket bra om denna server från kompisar som till exempel att detta verkar som en server med trevligt folk och aktiva medlemmar samt professionella rollspel spelare.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina två mål just nu med rollspelet är att lära känna olika folk och att ha det kul när man rollspelar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Lite RoyalCrew RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka