Nekad bro2044 | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bro2044

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? S60#4862

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Sixten Westberg Sixten hade en tuff barndom han föräldrar tog på Grund av att dom va på en fest sen när dom va på väg hem så blev dom båda skjutna enligt polisen han mamma jobbade på fastighets byrån och han pappa på merkonomen båda var 32 det var runt 9 år sedan han intresse e fotboll han spelade de från 5-19 men då insåg han att han inte hade någon chans att bli fotbolls proffs han vill helst jobba på merkonomen Elle på Marja lisas han är lite intresserade av bilar så han vill helst jobba som bilförsäljare Elle typ på merkonomen men han ska nog försöka satsa på Securitas Elle polis senare i livet han blir inte så lät sårad men han kan bli arg om någon gör något dumt mot någon Elle mot han själv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra social RP, både kriminell och White listade jobb. Jag kommer bidra med en rolig, seriös och mogen RP och göra så att de jag rapar med har en bra RP stund. Jag kan bidra med sjukvårds RP och hjälpa till på serven så att folk inte bara ber om RESs och så det finns en RP på serven med sjukvårdare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det alltid ska gynna rollspelet och inte bara en part. Man ska inte vara självisk utan man ska kunna bidra minst lika mycket RP till motpartens vinst som sin egna. Det ska vara lika roligt för alla!

Hur hittade du Unive? en polare sa om den

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka