Nekad bro2044 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bro2044

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132251985/

Ditt Hex-ID: 110000145db1751

Vad är din discord tagg? S40#4862

Vem var det som bannade dig? TRIXYY

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde och banna mig på grund av att jag tydligen hade en ljus röst och spelade fullvuxen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag prata med en tjej och frågade om jag kunde få henns nummer då sa hon ja sen bara blev jag bannad och vet ej varför hon valde och banna mig jag frågade bara om jag kunde få hennes nummer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de var en felaktig ban på grund av att jag frågade om hennes nummer sen blev jag bara bannade och så gjorde jag inget fel om det finns typ dash cam skulle jag gärna vilja att ni kollar på de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 8 gånger med det är typ 12 timmar för att jag hade typ spritigt i väg från ett rån men det har jag lärt mig att det ska va som i riktiga livet andra gången för jag råka slå polisen och 3 va för jag stog på en bil och 4 va för att jag hade slags mål med en person en dom andra kommer jag ej i håg det va ganska länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja för förmodligen att man inte får gå till en tjej och fråga om hennes nummer och så va det tydligen att jag lallade för att jag frågade om en tjejs nummer om jag kunde backa tiden skulle jag gå till baka och inte gåt till den där tjejen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja förmodligen att man inte ska fråga om en tjejs nummer och tydligen inte lalla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? OK

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka