Nekad Brittmarie | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brittmarie

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? oscccaaar

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Birful Byn

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag en en person som har vuxit upp med båda föräldrarna kvar i livet. Gick i en skola som ligger ganska centralt och har många kompisar. Mina framtids mål är att börja jobba som bilmekaniker eller som ambulance förare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en unik och rolig rp som inkluderar många spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man spelar för att rp inte för att du själv ska vinna pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot reglerna. när jag var ny visste jag inte reglerna och då körde jag över människor med min bil flera gånger

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska visa respekt mot andra i spelet och man ska undvika person angrepp dess tycker jag är de 2 viktigaste reglerna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har god erfarhet när det gäller rp då jag har spelar på många servers och jag har varit support och mod osv.

Hej!
Vad är åldern på din karaktär?

Nekad.
Anledning: utveckla vad det innebär att spela för motpartens vinst och utveckla gärna fler grundregler i nästa ansökan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka