Accepterad brinkish__ | Ban Överklagan (Alz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brinkish__

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199249112176

Ditt Hex-ID: 11000014cd23c70

Vad är din discord tagg? brinkish_

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att ja riktade med pistol vid taxi garaget när ingen var i närheten mot en grabb

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det började med att en snubbe kom med sin import till taxi garaget vid piren så började ja gå fram till honom för att se va det var för import han hade och då började snubben hesta mot mig och tillslut så leder det till ett slagsmål vid garaget och tillslut så besämmer ja att ta ut min stash bil för att få tillgång till min glock för att rikta mot honom utan att folk ens var i närheten förutom två kompisar till mig men så direkt när ja tar upp glocken hör ja att en snut kommer så drar ner med glocken fort men så väljer Alz att banna mig för grov suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jo för det första som ja tidigare sa att ja o 2 polare va ensam mot en kille o började tjafsa mot som ledde till att ja började rikta mot honom knappt en mille sekund innan ja hör att en snut närmar sig så jag drar ner gunen och då tycker Alz att det är grov sunt förnuft när ja inte hade gunnen uppe vid knappt en mille sekund

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad sen waayyy back senast var när ja var ny till rpn och lärt mig av misstagen från det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skitit i honom o låta han göra saker mot mig,

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaa gick över gränsen och det var väldigt dumt av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka