Accepterad brinkish_ | Medlem ansökning [Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brinkish_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199058559848/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel brink

Vad är ditt discord namn? brinkish_ #0206

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Karlsson. Han är 21 år gammal, född 2000-03-30. Han har bott i staden ett tag med sina kompisar Christoffer, Abdi, Jarre och Ragnar. Hans hobbys är att kolla hockey, hålla på med bilar och vara med sina kompisar. Han försöker hålla sig efter lagen men ibland kan det bli att det går lite snett som att han kör för fort, kör ifrån polisen och annat. Han jobbar just nu som reporter men drömmer om ett jobb som Snut eller Falck. I min familj är det bara jag Lars, min morsa Kerstin och min farsa Viljami. Lars är halv finsk halv svensk hans morsa är helsvensk och hans farsa är helfinsk. Han hade en bra uppväxt i Sverige i staden Stockholm. Han brukade resa till Finland varje år på nästan alla lov eftersom att hans farsa är där ifrån. Nu när han känner att han är klar med skolan så bestämde han sig för att flytta till denna stad och bo här med sina kompisar några från barndomen. Nu har en utav hans närmaste vänners brorsa blivit efterlyst och Jarre, Abdi och Lars ska försöka hjälpa att ta fast honom och det tycker Lars ska bli spännande och roligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att förbättra med mitt rpande och bidra till högre rp nivå och för att få mer möjligheter med jobb och mer möjligheter inom spelet..

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är den bästa servern i Sverige och att jag har hört mycket bra av servern av olika kompisar.

Hur hittade du Unive? genom kompisar som tipsade om den och att jag kollade mycket på twicht på rp och då kollade jag på servar och det var den med mest folk med in.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få ett bättre jobb och mer tillgång till saker i spelet och jag vill ha en högre rp nivå och förstå exakt vad man ska göra...

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli medlem och ha chansen till bättre jobb och bättre rp nivå o försöka bli utbildad till polis eller till Falck

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka