Accepterad brillmuppen | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ

Icke Medlem
Meddelanden
426
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085535677/

Ditt Hex-ID: 1100001431241bd

Vad är din discord tagg? JJ.#8553

Vem var det som bannade dig? qurkz typ

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade slå en kille för när jag skulle trycka t och reporta han fast råkade slå han fast jag var 10-5 meter bakom han så det va inte meningen alls att slå han, sa förlåt innan jag vart bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde in i en vägg med bilen och så kommer en ambulans, sen så gör har hlr och tar mig till sjukhuset, sen så ger han mig en första hjälpen låda, som jag använder, sen så kommer en kille och börja slå på mig och sen springa iväg, men så skulle jag också springa efter han för att han slog mig och skulle kolla hans id, men sen så säger min kompis i discord vrf jag följer etfer han då sa jag att jag skulle kolla hans idm men min kompis hade redan reportat han, och då skulle jag göra det med, med råka tycka på r sen så slog han och sn så ramla han och det va inte meningen, sen så säger jag förlåt och blir bannad, för rdm men inte han, för att han admin eller staff kom för att min kompis reportade han utan att jag visste.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va 100 prusent mitt fel, för att jag följde efter han vilket var dumt gjort av mig, men jag råkade trycka r, så han ramla men dog inte, min kompis fråga vrf jag flöljde efter han, det va för att se hans id, sen så sa han att han redan hade reportat han, och då skulle jag göra de óckså och råka trycka på r sen så sa jag förlåt och blev bannad, så det va mitt fel men inte meningen

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 4 felaktiga, ooc och powergaming flesta bannsen i början.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte springa efter han, att bara skita i han och låta han vara

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, bara för att andra gör fel ska du inte göra samma sak

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka