Accepterad brillmuppen | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ

Icke Medlem
Meddelanden
426
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085535677/

Ditt Hex-ID: 1100001431241bd

Vad är din discord tagg? JJ.#8553

Vem var det som bannade dig? goggle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Failrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte ett hus och då när jag gick in i huset flög jag igenom huset, och lanade vid sandy, (där man säljer droger) sen så ringer jag taxi, och dom kommer, sen så är det skott lossning vid där jag var, sen åkte jag dit det låg en död person och jag jobbar på securitas så att, sen så säger jag förstärnking till där jag var sen så går jag dit och säger hoppa ut helikoptern, och han lyssnar inte, då sa jag har du något vasst på dig som jag kan sticka mig på, så jag sökte igenom han, sen så kommer 4 pers och tar mig, och säger upp med händerna och säger att jag ska säga attt allt är okej i radion, så sa jag de, sen då revivar dom han som blev sjuten i huvet men av huggen hals och så börjar han råna mig med, och sne börjar dom söka igenom mig och tar mina tjänste grejer sen så blir jjag bannad för failrp tydligen får jag inte rota i folk om jag är securitas,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker 100% att det va de, för att dom sa att han som jag rotade var sjukten i huvet och har en avhuggen hals och dom revivar och, och sen börja rota i mig och tar mina tjänste saker, bara för det förlorade jag min wl-asnvarig och min servervakt på grund av att dom säger att jag gör failrp när dom gör det själva! Och han sa att han killen som låg död hade en av huggen hals och skott i huvet, och sen revivar han, och så säger han ingame reviva mig, och dom bannar inte han men mig! så 100 % en felaktig ban, och när jag frågade vrf han inte bannade killen som snackade ooc, men då igga han bara mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 felaktiga, ooc, suntförnuft, och power gaming, [alla dom bannsen var i början]

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte åka dit och jobba som securitas. och man får inte söka igenom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, tror de iaf

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka