Accepterad brillmuppen | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ

Icke Medlem
Meddelanden
426
Reaction score
25
Länk till din steam profil: jag vet inte hur man gör fast min friend code är:1172310316. och mitt namn på steam är Brillmuppen

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 2021-02-01

Vad är din discord tagg? brillmuppen#8553

Vem var det som bannade dig? ~Alabam Cracker.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dödade han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag laddade nyss ner fivem och så skulle jag köra på mutlistaden. sen så kom jag in på torget nått sånt sen så kunde inte jag gå sen så trycket jag på alla knappar och track you där man sjukter/mouse right click och så dog han på ett slag och jag sa förlåt det va inte meningen sen så vart jag bannad typ direkt efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag gjorde fel fast det va inte med meningen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va min brors gta konto innan men gjorde bara ett nytt steam för att jag får inte spela på hans steam

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha tryckt på alla knappar jag borde vänta in tills mitt spel laddar in

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, kommer aldrig göra om det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka