brillmuppen | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ

Icke Medlem
Meddelanden
426
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Jasin ahmad.

Vad heter du på discord? JJ!#0001

Ange ditt födelsedatum 24 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 14:00-22:00
Tisdag 08:00-22:00'
Onsdag 08:00-22:00
Torsdag 08:00-22:00
Fredag: 08:00-04:00
lördag 11:00-04:00
söndag 10:00-22:00

Berätta om dig själv JAG KOMMER TA VARA PÅ VILKEN CHANS SOM HELST OCH JUST NU ÄR MIN DRÖM ATT BLI SUPPORT, FÖR ATT JAG INTE KAN GÖRA NÅGNTING ANNAT, JAG KAN BARA SPELA TYP, OCH JAG LOVAR ATT JAG KOMMER BIDRA MED DET JAG BÄSTA JAG KAN, JAG KOMMER INTE SVIKA MULTISTADEN, OCH JAG KOMMER GÖRA DET BÄSTA JAG KAN, FÖR ATT DET ÄR MÅNGA SOM VILL BLI SUPPORT MEN JAG KOMMER TA DET JÄTTE SERIÖST, OCH DET ÄR MIN DRÖM JUST NÅ SOM JAG FAKTISKT VET JAG KAN HANTERA ELLER NÅTT JAG HAR MYCKET ERFAREN HETER INOM, OCH JAG LOVAR OCH SVÄR PÅ ALLT JAG HAR KVAR ATT JAG KOMMER GÖRA MITT BÄSTA OM JAG BLIR SUPPORT, KOMMER VARA AKTIV VARJE DAG OAVTSETT VAD SOM HÄNDER I MITT LIV, JAG HAT REDAN MISSLYCKATS I SKOLAN, SÅ JAG TYCKER ATT DET ÄR DAGS ATT JAG BLIR NÅTT JAG VERKLIGEN SKULLE HA GILLAT OCH SUPPORT ÄR DET ENDA JAG VILL BLI JUST NU. MEN OM JAG INTE BLIR SUPPORT FÖRSTÅR JAG FÖR ATT DET ÄR MÅNGA SOM VILL BLI DE MEN OM JAG BLIR DET KOMMER JAG INTE SVIKA MULTISTADEN KOMMER FÖRSÖKA GÖRA DEN TILL DEN BÄSTA PLATTSEN NÅGON SIN:)

Jag är 14, jag bor i mora, Jag gillar att spela, för att jag har problem med min arm och hälarna, och jag kan bara spela. jag gillade annars att spela fotboll och hockey, jag är rätt mogen person som kan ta emot mycket kritik. jag tycker att jag är ödmjuk, hjälpsam, och lite rolig, jag kommer alltid spela tills min arm ät fixad vilket är om ett par år. och jag har erfarenheter inom, staff. jag har servervakt och wl-ansvarig och gjorde 26 almäningar på 1 dag. och mina väner tycker jag borde söka till support för att dom tycker jag är duktig. och jag tycker själv de.:)

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle få chansen och äran som Staff skulle jag se upp till rollen och visa att jag kan ta hand om den. Som en Staff ska man veta vad man ska göra och det tycker jag själv att jag vet. Jag kommer absolut ta Staff ärenden och hjälpa folk i både i discord och ingame men också mycket på forumet, Jag är inne väldigt ofta på forumet och skriver mycket till folks ansökan / Överklagan och försöker hjälpa vad dom kan för bättra samt repar. Jag kommer hjälpa folk med både se till att allt fungerar med scenario eller /dv bilar om det står i vägen osv. Kommer vara ofta i /noclip och kolla på scenarion och att alla beter sig och kan rpa. Mitt mål som Staff är att hjälpa så många som möjligt för att ha roligt att rpa. Jag gillar att kolla på banöverklagningar och ansökningar för att hjälpa folk få en annan chans och visar att man kan rpa och bete sig. Jag kommer bidra så mycket jag kan med glädje till Staff teamet och ha skit roligt med dom och träffa nya personer. Ni kommer se mig överallt och vara som en maskin och visa vad JJ. går för. En liten sammanfattning är att jag kommer vara var som helst och leverera som en Staff ska göra. Jag har 1skärm och en ipad jag har discord uppe .Forumet och Ingame på alla skärmar som är väldigt bra. Även fast jag har ipad och 1 skärm och en mobil ska jag kolla alla. Jag har ansökt som whitelist ansvarig då jag tycker att man ska vara värd att ha whitelist samt kommer att kolla på det mycket och banöverklagan. Enligt mig ska det vara lite svårare att bli unbannad än nu. För som sagt brukar vara inne på forumet mycket och ser inte någon avancerad där man utvecklar mycket som jag tycker att man ska göra om du verkligen vill spela på servern. Kommer göra allt för att denna underbara servern ska växa så mycket som möjligt och bidra till mycket energi. hjälpa de fina medlemmar i Multistaden, om de behöver hjälp med tekniska saker så kommer jag ALLTID sitta i en support och om jag är ledig dra de in direkt. Jag kommer vara aktiv och kolla i spelet också vad folk gör och hur de gör saker, så de ej bryter mot regler. Jag ser även till så alla medlemmar i discorden känner sig trygga, och kollar så det ej uppstår ett tjafs eller hot i discord kanaler. Jag hade även gått runt och specat olika personer även gått runt i no-clip och sett hur folk beter sig, för på sistone har det varit mycket regel brott vid Torget. och jag tycker att jag är mogen nog för att ha staff.jag skulle hjälpa folk så mycket dom behöver jag skulle förminska Rpandet och sitta mycket i support jag vill hjälpa till att förbättra detta community och massa saker jag kommer lägga allt när jag gör staff arbete jag kommer specca runt mycket och om något dåligt händer så tar jag tag i det och försöker rätta till det jag kommer gå mycket på /report ärenden jag kommer specca bankrån personrån allt sånt om jag blir staff så kommer jag hjälpa spelarna till 100% jag kommer inte låta spelarna sitta i support länge jag kollar hela tiden om någon sitter i support om någon spelar förstör servern då tar jag och kollar id och säger att den ska hoppa support i ooc eller så gör jag det på plats jag kommer permbanna personen om dom gör ett stort fel jag kommer vara så trevlig jag kan men om någon lallar i support då kommer jag behöva höja rösten mot denna personen om någon vdm en person mitt i ett scenario så kommer jag inte säga att den ska hoppa support mitt i ett scenario jag väntar tills dom har gjort klart scenariot och sedan så berättar jag vad personen har gjort fel och sedan gör man det man ska göra då man bannar den personen. en grej jag inte kommer göra är att om någon person skriver i report kan någon ressa mig man ska inte bara ressa peronen utan personen får komma i support och ska vissa en anledning han ska ha ress och klipp. nog med de tillbaka till vad ska jag göra om jag blir staff det jag skulle ha gjort mer är att försöka förbättra RP nivån på servern liksom man kan alltid försöka men yes. Hjälpa de fina medlemmar i Multistaden, om de behöver hjälp med tekniska saker så kommer jag ALLTID sitta i en support och om jag är ledig dra de in direkt. Jag kommer vara aktiv och kolla i spelet också vad folk gör och hur de gör saker, så de ej bryter mot regler. Jag ser även till så alla medlemmar i discorden känner sig trygga, och kollar så det ej uppstår ett tjafs eller hot i discord kanaler. Jag hade även gått runt och specat olika personer även gått runt i no-clip och sett hur folk beter sig. Jag tycker själv att Phillip320 har gjort ett fantastiskt arbete med sin underbara server :)

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ungefär 1 månad, och jag har dess inte spelat på en annan server för att, server denna servern är den bästa för att det är seriös rp, men det kan finnas folk som inter följer reglerna. jag körde på den när den va ny men jag tyckte inte om den lika mycket då, men jag tror multistaden var men minecraft server om jag inte minns fel som min kompis spelade på och testade lite minns inte mycket dock :)

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag skulle vara ingame och kolla precis ALLA /report, sedan skulle jag sitta i support hela dagarna och hjälpa folk. Jag skulle prata med de vänligt oavsett tidigare bemötningar eller hur min dag har varit och Det som lockar just mig till att bli Support är tanken på alla personer som du får möjlighet att hjälpa samt all kunskap du kommer att lära dig som du kommer ha nytta av när du blir äldre. Jag tror att jag skulle göra stor nytta i Support-ärenden när personer disskuterar om såvida dem har gjort fel eller inte. jag tycker att jag är bra på de, och har mycket erfarenheter inom staff. jag vill också hjälpa till mycket, särskilt mycket på natten för att då sover de flesta, ör att förbättra RP nivån på MultiPVP dock har jag varit staff förut inte på Multi på andra servrar där jag tyckte att det var jätte kul och vill pröva att vara det hära jag vill samt lära känna detta underbara staff teamet och vill hjälpa till med det ni gör jag vill gör något annat än att sitta och RP liksom. och att jag alltid är aktiv, gjorde ungefär 26 wl ansökningar på 4 timmar, så jag kommer vara riktigt aktiv.Det som får mig att vilja bli support på multistaden är det att jag vill göra Multistaden till en ännu bättre community. Jag började spela på mutlistaden för ca 2 månader sen och har verkligen fastnat för den. Har nog aldrig spelar så här mycket som jag har gjort under de senaste 2 månadernaJag vill hjälpa till i communityn och alltid vara redo att vara till hjälp. Jag har jobbat som Polis ett bra tag nu och det är ju rätt så ofta man får hoppa support för att någon powergamear, rdmar, vdmar osv. Jag känner att det är många som behöver ha hjälp av just support och jag skulle gladligen vilja vara den personen som kan hjälpa till och bidra till att servern blir ännu bättre än vad den redan är. En annan sak som får mig att vilja bli support är det att nu när Philip har utökat platserna på servern så finns det en större mängd individer som spelar på servern. Detta resulterar i att det krävs mer support/staffs som kan hålla koll och hjälpa till i communityn. I och med att jag i princip alltid är online så har jag alltid möjlighet att hjälpa folk eller vara med och specca scenarion för exempel. Från dessa timmar har jag tagit med mig erfarenheter, kunskap och lärdomar. Under min fivem karriär har jag tagit del av flertal långa och välutvecklade rp scenarion. Med såpass många timmar av egna erfarenheter tillkommer även erfarenheter från andra håll youtube vidoes, twitch streamers och vänner, vilket även det har byggt upp mig som rp:are. :)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag hade gjort den bättre genom att lära folket som gör fel så dem vet vad dem gör fel så dem lär sig efter sitt misstag. Jag kommer att hälst ge dem varningar för minde saker så dem lär sig efter sitt missat så dem inte slutar t.ex spela på serven för dem blir bannad. Men om det är saker jag måste ge ban för så ger jag dem de såklart. Jag kommer också att göra servern så tryggare. Jag kommer försöka förbettra rpandet, asså hålla koll på alla så att dom rpar rätt och jag kommer vara ödmjuk, och om nån skriker på mig för att dom är arga på grund av bannen, så kommer jag inte bli arg jag kommer bara ge han en varning elr är han för aggresib kanske en ban. och om nån t.ex sitter i väntar på support ska jag inte stressa upp mig jag ska ta det lungt och andas och sen prata med han, och om bannen är felaktig då får han lov att göra en ban överklagan, eller ta hit staffen som bannade han, jag tycker själv jag är mogen för staff, brukar kolla lite ibland på ansökningar men jag kan inte göra nått åt forumet. och i den roll kanal brukar folk tagga staff, t.ex Ge JJ.#8553 POLIS TACK. men jag brukar vara rätt så snabb och ser de fast ingen staff gör de, det tar ungefär 20min tills staff ser det men jag är typ där 1 min efter och ger dom rollen, så staff inte behöver. Och vi behöver många staffs nu när det är 250 pers, och det kommer ju bli en stad i Sandy och jag kommer vara överallt för att jag villl hjälpa servern så mycket som möjligt! Om jag hade blivit staff hade jag hjälpt till både i discord och ingame för att hjälpa folk som behöver hjälp med vad som, vill kunna förbättra folks spelupplevelse. Det jag vill är att alla ska ha tillgång till support när som helst på dynet, då det hade underlättat för spelarna. Eftersom jag kommer att vara aktiv väldigt mycket så kan jag hjälpa folk under i princip hela dygnet och kunna Få bort folk som ej kan bete sig eller inte följer reglerna, det förstör många scenarion och sänker hela rpn därför hade jag gjort allt för att få bort dom från servern och det hade lett till att rp nivån höjts istället. Jag hade varit extremt aktiv och är fullt medveten om att det är mycket jobb man tar på sig som staff men jag är villig att ta på mig det och har den drivkraften att jobba aktivt som staff. Utöver rpn hade jag spridit mycket glädje och positivitet men även varit seriös och tagit staffarbetet seriöst. Folket som väntar i support skulle få snabbare hjälp och bättre upplevelse, de behöver inte sitta och skriva till mods eller andra personer. Direkt när de kommer in i Support kanalen så kommer jag att dra de direkt och tar in de och frågar vad problemet är och hur jag skulle kunna lösa problemet. :)

Har du några tidigare erfarenheter? ja, just nu är jag servervakt och wl-ansvarig. och jag känner mig redo för att jag har mycket erfarenheter kring, staff, jag var t.ex staff på carolina state rp och san andreas rp, men nu när jag hittade multistaden, så kommer jag aldrig köra på dom andra serverna, och jag har haft staff på andra server, så jag vet rätt så mycker. och multistaden har rätt så stricka regler och det gillar jag, för att då är det lättare att vara staff, för att då ser man direkt om han har gjort nått fel, jag brukar kolla på 50+ forum varje dag och kolla på forum. jag tycket själv jag är mogen nog för staff. :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/sqlban
/sqlbanoffline
/goto
/freeze
/kick
/svban
/setjob
/giveweapon
/giveitem
/tpm
/dv
/bring
/revive
Dessa är dom jag tycker är viktiga! :)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja, det skulle jag säga. Om jag inte kan något, är alltid öppen för nya förslag och möjligheter.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej,inte nu längre efter jag hittade multistaden, för att jag är aktiv på servern och vrf ska man köra på en annan server när det finns multistaden och bra staffs. och vrf är det just min dröm att bli support på just multistaden där det fina jätte många andra serverar att köra på, för att multistaden är det bästa som har hänt mig och kommer alltid vara, jag har varit jätte deprimerad och mobbad för att jag är muslim och skit, men multistaden har fått mig att må lite bättre än förut, och om jag skulle bli support skulle jag antagligen glömma bort allt som har hänt och ha good times istället :)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta
för oss?
jag tycker att ni gör ett riktig bra jobb och bra staffs och jag skulle passa som staff faktiskt ska inte ljuga, och jag skulle vilja hjälpa multistaden så mycket jag bara kan, och det skulle vara jätte kul att vara support. och jag kommer inte svika er jag kommer göra multistaden till den bästa servern. :) det enda jag vill just nu är att bli support och kommer inte svika.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka