Accepterad brille | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brille

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365518445/

Ditt Hex-ID: steam:11000011827aa6d

Vad är din discord tagg? brille

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-17 021523.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett rån felaktigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i butiken precis som jag blivit tillsagd av andra kriminella ingame och riktade mitt vapen mot kassörskan sen rånade jag butiken, gick ut ur butiken och började åka iväg sen blev jag bannad direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I stunden fattade jag inte vad jag gjorde för fel eftersom flera kriminella som jag frågat (min fråga: hur tjänar jag snabba pengar) när jag RPat sa åt mig att rån var enkelt och förklarade hur jag skulle gå till väga det vill säga gå in, rikta pistolen, råna och gå ut. Jag har aldrig fått någon detalj om hur det ska gå till på annat sätt och var dum och litade på folk ingame eftersom det var flera som sa detta. Nu när jag kollat noggrannare på reglerna förstår jag bannen men känner att den är orättvis då jag blev bannad på grund av missledande information ingame. Dumt av mig och jag har verkligen lärt mig min läxa och förstår att det är ett misstag. Men huvudtanken var absolut inte att bryta mot någon regel utan att med hjälp av min RP ta reda på hur jag kunde tjäna pengar som kriminell. Ber hemskt mycket om ursäkt och det kommer inte ske igen. Hör jag något ingame hädanefter som inte står klart och tydligt i grund reglerna ska jag vara mer källkritisk och ta reda på det direkt innan jag gör något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad tidigare och har varit noggrann med att läsa reglerna men måste ha missat denna regel totalt då jag inte varit kriminell så länge och känner verkligen att detta var ett stort misstag och ett riktigt dumt slarvfel av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer källkritisk och inte bara gått på vad andra kriminella sa till mig ingame utan att lyssna och RPa när dom berättade den missledande informationen till mig och sedan gjort min egen granskning och research.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, att vara källkritisk och alltid göra min egen granskning av viktiga regler. Blir jag unbannad kommer jag alltid trippel kolla reglerna innan jag utför någon typ av handling jag känner mig minsta osäker på om man får eller inte, detta kommer aldrig upprepas och jag har verkligen lärt mig en läxa. Ber om ursäkt för mitt slarv igen, hoppas detta löser sig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka