Nekad brian | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daggee

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199143148372

Vad är ditt namn i verkligheten? Brian

Vad är ditt discord namn? BoboChaNel#6284

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Brian olsson han är 22år gammal och bor med sin mamma lite utanför staden han är snäll och trevlig och han har ett stort intresse av att mecka på bilar hans pappa jobbade på Mekonomen inne i staden och en dag skulle han med jobbet på en resa till Grekland i en vecka och allt gick bra när han skulle gå på planet visade de säg att det var något fel med planet men ingen hade märkt av det så när dem började åka upp så hörde alla en smäll på planet alla tyckte det var konstigt men dem fortsatte köra ungefär halvvägs så känner piloterna att dem inte har någon kontroll över planet längre efter det vet jag inte mer jag är saknar fortfarande honom lika mycket som jag gjorde när jag fick reda på det så nu bor jag bara med min mamma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker verkligen om denna servern bra rp och många seriösa spelare

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många seriösa spelare det gör så Rp blir på en helt annan nivå

Hur hittade du Unive? En kompis sa att det var en bra server han hade tydligen spelat på den rätt så länge så jag tänkte det är alltid värt att testa sen har jag börjat spela mer och mer

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra på Rp som möjligt och hjälpa nya spelare att Rp bättre och mer

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka skapa så bra Roleplay som möjligt och hjälpa andra att bli bra RP spelare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Tillbaka