Accepterad brian | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daggee

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199143148372

Vad är ditt namn i verkligheten? Brian

Vad är ditt discord namn? BoboChaNel#6284

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter olle Olsson och är 21 år gammal. olle är en väldigt snäll och rolig kille som har ett stort intresse av bilar och båtar. När olle var 10 år gick hans mamma och hans storebror bort i en bil olycka, och nu bor med sin pappa i en by utanför staden hans pappa var polis och en dag när olle var 15år och kom hem ifrån skolan så undrade han vart sin pappa var ett par minuter senare fick han ett samtal i sin telefon att han hans pappa hade gått bort i en skottlossning olle bodde sedan hos sina mormor och morfar i 5år sedan när han blev 20år flyttade han in i en liten lägenhet i staden och har väldigt ont om pengar. olle ville också vara polis som hans pappa så han sökte in sig som polis efter 2 år var han en polis och tjänade mycket pengar och nu lever han livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker verkligen om denna servern bra rp och många seriösa spelare

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har inte spelat på denna servern så jätte länge har kört väldigt många RP förut men många servrar är för oseriösa och unive har många seriösa spelare och det gör så servern blir mycket bättre

Hur hittade du Unive? min kompis sa att den var bra sen testade jag den och började köra på den fett mycket

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra som möjligt på RP och hjälpa nya spelare och mycket mer

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka skapa så bra Roleplay som möjligt och hjälpa andra att bli bra RP spelare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på unive just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka