Nekad Brian Conner | Ansökan till Servervakt [knegge1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brian Conner

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lalo

Vad heter du på discord? old_man_bill

Vad är ditt Hex:ID 110000160c5912e

Ange ditt födelsedatum 15 April 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag jobbar varje dag måndag till fredag, efter jobbet när jag kommer hem så hoppar jag på unive och kör med vänner. spelar flera timmar om dagen osv. 4-5 eller 6-7 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem sedan 2023 på unive, lärt mig mycket under dessa 2 åren.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kunde it ta screenshot för jag har inte 100% keyboard men det stod spelaren har 5 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som har ett jobb som är att ta hand om servern och kommunitit. tillexempel om någon lallare förstör för andra eller lyssnar inte på varningar då kan man kicka han så han lär sig en läxa att bete sig och ha bättre RP. Eller om någon bryter en regel i unive då bannar man personen och klippar det också. och jag ska ta hand om servern som de vore min egen server. Ser jag någon icke medlem som lallar då skriver jag i ooc bete dig och om spelaren inte lyssnar då kommer jag kicka personen ur servern och om spelaren fortsätter lalla då kommer jag varna en sista gång och sen kommer det en SVBAN

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att se till att alla har en underbar tid på servern och vill hjälpa bygga kommunitit så gott jag kan. Vill kunna hjälpa människor också. Jag kommer se till att alla har koll på reglerna och inte lallar och jag kommer vara aktiv servervakt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. vi säger typ att jag är på meko och det är en lång kö och vill bara hinna och laga min bil så jag kickar personerna så jag kan laga den snabbare och ett annat exempel är att vi säger typ att jag ser en icke medlem som bara cyklar runt så jag bestämmer mig för att banna han och kicka han för att det roligt och sånt

Nekad.

Anledning: var bannd för mindre än 30 dagar sen

Du får ansöka igen den

2025-03-01​

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka