Ej Antagen ! Breezy | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Breezy

Medlem
Servervakt
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Twinkles Fastigheter

Vad heter du i verkligheten? Liam

Vad är ditt användarnamn på discord? real_breezy12

Ange ditt födelsedatum: 19 April 2011

När fick du medlemskap på Unive? jag fick medlem på unive för någon dag sedan men jag har ju varit medlem på unive tidigare så jag skulle säga ett tag iallafall.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har mycket tidigare erfarenheter inom detta jobb så jag varit chef här innan och sådant, men mina erfarenheter är ju mäklare typ och det är ju ett sätt för att bidra till detta jobb då det nästan handlar om samma grej. jag har mycket erfarenheter inom hus också då jag har ägt många hus inne på servern så jag vet ju liksom saker om dom, och då kan ju bi rekomendera det till dem

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? det är ju att bli så stor som möjligt få jag vill utveckla detta arbetet på ett bra sätt och att ingen ska få jobber bara för att förstöra och få tillexempel lön bara frö att, så jag kommer ju anställa det rätta folken som verkligen har tidigare erfarenheter inom detta jobb för att utveckla arbetet på ett bra sätt kring servern. så mina framtida planer är ju att få jobbet till det bästa och anställa dem folk som känns rät.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara aktiv hela tiden då jag brukar sitta vid dator mycket, men nu på sommaren så kommer jag kanske minska aktiviteten ganska mycket men annars så är jag aktiv alla dagar och många timmar per dag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vi har redan tillsatt en chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka