Nekad Bred Pitt | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bred Pitt

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Crucifixan/

Ditt Hex-ID: 76561197987302780 (Dec) 1100001019c8d7c (Hex)

Vad är din discord tagg? Cruciifer

Vem var det som bannade dig? : akam_p

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-13 021335.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min karaktär försvann tillfälligt, se nedan;

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att min PC frös till. Mina åtgärder var att stänga ner allting med contr + alt + delt, för att starta om spelet snarast möjligast. När jag startade spelet som snabbt jag bara kunde fick jag upp att jag var permbannad.

Det var ett scenario som polisen arresterande mig, började gå med mig och efter en kort sväng frös allting till för min del.
Jag gjorde verkligen mitt bästa för att komma tillbaka snarast möjligast till senaste position. När jag väl komma tillbaka att jag var bannad.
I det här fallet hade jag inte igång Medal men jag kommer framöver alltid kontrollera detta innan spelet startar. För övrigt har jag alltid hållit mig till reglerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var felaktigt då det var utanför min kontroll. Jag gjorde mitt allra bästa för att komma tillbaka till senaste position asap för att återuppta scenariot. Utöver det har jag alltid hållit en god RP, både inom Polis och krim för allas bästa. Jag godtar straff men inte så grovt att jag är permbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång när jag inte såg en person gå över vägen. Efter kontakt med support fick jag tips och hjälp med inställningar ingame. Annars har jag liksom följt regelverket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var dessvärre utom min kontroll den här gången. Hade det varit med uppsåt hade man självfallet kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, även om det inte var något frivilligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka