Accepterad Bred Pitt | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bred Pitt

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Crucifixan/

Ditt Hex-ID: 76561197987302780 (Dec) 1100001019c8d7c (Hex)

Vad är din discord tagg? crucifer

Vem var det som bannade dig? Akam

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-13 021335 (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? I tron om att jag cloggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett scenario som polisen arresterande mig, började gå med mig och efter en stund frös spelet sig. Jag gjorde verkligen mitt bästa för att komma tillbaka snabbt in, snabbast möjligast till senaste position för att kunna återuppta scenariot. När jag väl komma tillbaka att jag var bannad. Jag hade inte gång Medal och det är något som jag har tagit mig lärdom utav att alltid köra medal i bakgrunden. Jag önskar verkligen att jag fick en chans att komma in tillbaka till senast position. Jag hade fullständigt förstått bannen om jag hade respawnat på en annan plats än där scenariot ägde rum.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Frågan upplever jag som både delarna . Jag gjorde verkligen allt i min makt att komma tillbaka så fort som möjligt.
Möjligtvis att jag hade kunnat få mer tid och bevisa att jag hade återupptagit scenario genom att spawna på senaste position.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag tolkar bifogad bild på banmeddelande, har jag inte blivit bannad tidigare på Unive förutom min nuvarande ban. Oavsett har jag tagit lärdom och ber verkligen om ursäkt över det som inträffade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Detta är fråga jag verkligen har tänkt på och funderat över, men jag hade nog bara låtit bli att försöka starta om spelet och låtit spelet att få försöka komma tillbaka av sig självt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Definitivt, och även är det så 9 månader senare efter bannen.

Jag har haft en väldigt god tid inne på Unive, bland annat inom Polisen och haft roligt spelupplevelse tillsammans med andra spelare. Har inte tidigare blivit inkallad till Staff eller dylikt, exempelvis fått flera bans av olika anledningar.

Om jag får en ny sista chans så vill jag verkligen visa framfötterna och bevisa även för er inom Staff att jag är en bra och kunnig spelare inom RP. Och även få en ny chans till att ansöka om WL hos er.

Jag vill även tillägga att jag har idag en ny och starkare dator än vad jag hade under förra året.

Har du läst våra regler? Ja, jag har läst om de på nytt ifall något har ändrats.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka