Nekad Breakin | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Breakin

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ditt discordnamn: Breakin#5300

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har spelat på denna server ett tag och märkt att denna server är mycket bättre än alla andra jag har spelat på. Denna server har bra rp och inte så mycket lall. Jag skulle vilja vara en del av dem som hjälper till med servern och göra den ännu bättre än vad den redan är. Jag har mycket tid att göra staff arbete. Jag vill sprida glädje och detta känns som ett bra sätt att göra det så det är värt ett försök. Man brukar bara få en chans och får man den chansen så ska man ta vara på den till hundra procent annars är det ens eget fel att det inte går som man vill. Jag är inte rädd för att göra fel och gör jag fel så står jag för det och skyller inte ifrån mig på någon annan. Jag vill göra så mycket som möjligt och kunna göra det där lilla extra som helper eftersom att många helpers bara gör sitt arbete lilla och skiter i att hjälpa till när det behövs för att det inte angår de. Vi måste komma längre och utvecklas istället för att ta steg bakåt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar: 1-4 timmar per dag
Helger: 4-10 timmar
Lov: så länge jag orkar

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja från andra servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba där det krävs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka