Accepterad Braxflàx | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxflàx

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013179784/

Ditt Hex-ID: 11000013ec23188

Vad är din discord tagg? Braxflax#6043

Vem var det som bannade dig? Vzlor

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: zeostd Anledning: Oseriös RP, Lall, RDM Går ut om: 6 dagar 7 timmar 22 minuter Placerad av: Vzlor ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog en secrutias typ 4 gånger för jag skulle hjälpa mina vänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och mina två vänner ig träffades på vianor och dom berättade för mig, att en secrutias hade misshandlat dem osv, oag skulle hjälp och sa att j så jag slog secrutias kanske 4 gånger. Sen tänkte att det var en dålig ide och inte borde gjort det, sen åker vi med deras bil till bahamas mahamas och skulle byta bil, sen när vi åker krockar vi med bilen och jag märker att jag är den ändå som rpade på skadorna då vi tippade med så sprang föraren ut som absolut inget hände sen efter det gick jag ifrån dem för märkte att deras rp nivå inte var på topp och att jag inte skulle vilja bli drabbad ifall detta hände igen. Sen åker jag till piren chillar och ba snackar och tar det lungt, sedan blir jag bannad i 7 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att det var en felaktig iaf tycker jag inte jag borde fått en 7 dagars bann då jag inte äns gjorde så mycket men men.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av dom bansen att aldrig göra om dem och uppnå så bra rp nivå jag kan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat skita i vad mina "kompisar" sagt och skita i det, hade kunnat säga till dem i ooc att de räcker jag sa till de ig att de räcker och sa skit i men dem lyssnade inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ye :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka