Accepterad Braxflàx | Ban Överklagan [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxflàx

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013179784/

Ditt Hex-ID: 11000013ec23188

Vad är din discord tagg? Braxflax

Vem var det som bannade dig? Matsson

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 47A534F6-416D-48D6-A6D0-4DD474786760.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen bild är utomlands men står c logg. Jag tror han valde o banna mig för jag gick in på servern sprang runt i mitt gäng hus sen vart skjuten . Jag behövde gå för att käka innan man tröning så jag stängde och skrev i ooc ”måste dra men kom pm om jag ska ig igen” sen påväg till träning får jag ett dm av Mattson ”kom support” jag hppp support sen skriver han ”det behövs inte vi kan skriva i pm ist” jag skriver okej. Och han börjar skicka bilder på att jag stängde av. Väldigt dumt av mig och de va cirka 6 månader sedan nu. Och nu vill jag börja rpa igen och utveckla min och andras rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag starta min dator gick in på Unive och spawna gäng huset. Jag springer runt lite i gäng huset och bara kollar. Sen kollar jag ut vid en dörr och blir skjuten. Jah ligger död i mitt gänghus och sedan är jag tvungen att dra. Jag skriver som sagt i ooc att jag är tvungen att dra och skriver att de ska skriva i min pm om jag ska ig igen. Sen påväg till träningen i bilen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar att han banna mig för det jag gjorde och det var jag som gjorde fel. Jag stängde av och kunde bara haft datorn på samtidigt jag käka. Jag valde att stänga av för scenariot var över och han som skjöt mig stack, och det sluta att skjutas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av mina tidigare bans har jag tagit lärdom att inte upprepa regelbrottet och rpa efter förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt gå in på unive om jag endå inte hade tid och rpa. Sen hade jag även kunnat låta stå datorn på medans jag va död.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig stänga av ”c logga” under ett scenario. Har varit bannad i cirka 3 månader och aldrig blivit p bannad eller bannad för c logg innan. Är väldigt sugen på att börja rpa igen och ha en rolig tid med vänner och skaffa nya vänner. Om jag hade fått chansen hade jag lova och intr sumpa den. Så snälla ge mig en chans har förbättrat mig på 6 månader och tänkt till mycket mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka