Nekad Braxflàx | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxflàx

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013179784/

Ditt Hex-ID: 11000013ec23188

Vad är din discord tagg? Braxflax#6043

Vem var det som bannade dig? ljungen

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2022-09-09 10.32.00.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har ingen bild på bannen men stod för emoteabuse. / Det va nog för jag och mina kompisar var på ett tak och jag gjorde något konstigt med en emote och flög upp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och mina kompisar/gäng fick skjuts av våran kompis med helikopter upp till ett tak, när vi var uppe hoppade vi av helikoptern och gick upp. Vi skulle sitta där och vänta på våra fiender för de cirkulerade vårt hus KONSTANT. Sedan fanns det liksom ett litet högre tak på byggnaden, man kunde gå upp där genom att först klättre upp på en liten tunna sedan hoppa upp. Min kompis Knivinge skrev i ooc chatten "/lawnhair sedan shift e" så jag testade det och flög upp i luften på det där lilla extra taket. Jag skrek "whaaaat" och man hörde på min röst hur förvånad jag var. Sedan sprang vi längre bort på plattformen och håll utsikt. Jag ramlade ned från plattformen igen och sprang till tunnorna, istället för o göra den där buggen, så jag hoppade upp. Efter en stund kom det tre poliser och skjöt mig i benet, sedan min kompis när han stod helt stilla. Jag lyckades kräla där ifrån och springa till mina andra kompisar. Jag skrek till dom polisen polisen! och polisen börja skjuta mot dem så de skjöt tillbaka för det vara vår ändå utväg. Vi skjöt ned polisen och vi ringde vår kompis med helikopter igen, han hämtade oss och skulle lämna oss vid vårt gänghus. Precis när jag skulle hoppa ut ur helin blir jag bannad i tre dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag, visste inte om buggen och har nu lärt mig av mina misstag. Jag fattar att Ljungen banna mig och respekterar det. Jag har lärt mig att inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har taagit lärdom av de bansen att inte göra om dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i o lyssna på knivinge och rpa istället för bry mig vad han skrev.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, som sagt har lärt mig efter mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka