Inaktuell Braxflàx | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxflàx

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji

Ditt discordnamn: braxflax#6043

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa att utveckla servern genom att banna folk som begår regelbrott. Jag vågar också ta beslut jag lyssnar på högre uppsatta inom staff teamet och kommer specca så mycket jag kan. Jag vill bidra med att banna så många som begår regelbrott samt, göra servern till en server som inte har något lall. Jag kommer också bidra med glädje till alla och jag är en kille med ett leende på läpparna och som är mogen att bära ”Helper” rollen. Jag är väldigt aktiv i forumet, discorden samt servern så då tycker jag att jag skulle passa som staff. Jag brinner för ett hjälp unive. Jag har alltid medal (klipp program) uppe för att klippa ifall någon begår regelbrott eller om jag bannar. Det är super viktigt att ha klipp så den man har bannat kan ta lärdom av vad den gjort om man skickar det till dom. Jag kommer sitta support, specca och redo för att göra allt jag kan. Om jag tillexempel blir godkänd nj kommer jag jobba så hårt jag kan för att klättra upp i staff teamet. Jag är en kille som bemöter folk med glädje och respekt samt jag är väldigt lugn och omtänksam. Jag skulle också vara väldigt aktiv på alla reports och sånt. Jag kommer specca scenarion men om jag märker att det redan är många som speccar det scenariot hade jag åkt någon Annans stans och speccat då det inte behövs 6 person som spexar ett butiks rån. Jag kommer också hjälpa alla! Då jag tröttnat lite grann på rpa hade detta varit någonting för mig, jag älskar att hjälpa till. Om jag hade blivit godkänd hade jag satsat på bli så högt uppsatt som möjligt och kämpa för det! Jag älskar unive och är aktiv varje dag då hade staff varit någonting för mig. När jag hade dragit in folk i support hade jag alltid frågat om dom haft en bra dag osv, sen börjar jag hjälp dom. Jag hade aldrig skrikit i support eller höja rösten då jag är en lugn person. Jag hade alltid lyssnat på dom som pratar och alltid ge dom en chans att tala om sitt perspektiv av ett scenario tillexempel. Jag hade kunnat bli Krim ansvarig och support, jobb och rp. Jag hade speccat och samtidigt vara i support och ta ärenden där. Jag hade också hållit koll i Discord så ingen håller på skriva typ olämpliga saker. Jag borde bli staff också för jag vet hur man hanterar stress, om någon tillexempel nu hade skrivit -Rep Braxflax han bannar bara för att jag slåss på piren typ hade jag inte reagerat med 😂 eller liknade. Jag hade reagerat med typ läst eller något sånt, för alla får skriva sin kritik i rep kanalen. Om det hade varit ett bank rån tillexempel och jag åker dit för specca och ser att det är typ 3 som redan speccar, då hade jag åkt någon annan stans och speccat. Jag hade brunnit för att vara snabb i report och hjälpa alla. Om det sitter typ 8 i support och tillexempel någon streamer eller liknade hade suttit där hade jag inte tagit dom före alla andra, då det inte spelar någon roll ifall man e känd eller något sånt. (sålänge det inte är något dom behvöer hjälp i ett scenario med)
då jag tröttnat på rp skulle detta vara perfekt för mig. Som sagt att jag är atktiv på discord det e jag, har alltid en tab uppe på min skol laptop i skolan varje gång jag får notis kollar jag. Varje gång någon ber om revive i report kommer jag alltid be om ett klipp. Jag skulle passa som en staff för jag vågar ta beslut och kan jobba med andra super bra. Om jag 'hade dragit in någon i support för någon annan sagt att dom tillexepel powergamat kommer jag alltid lyssa på båda partrenas persektiv. Jag kommer alltid ge alla e till chans om dom blir bannade ifall dom gjort en bra bann överklagan och om hag märker att dom har lärt sig av bannen. Tillexempel icke medlemmar kommer jag kicka ifall dom tillexempel gör pratar halv ooc då kommer jag kicka dom sedan skriva en anledning så dom lär sig vad halv ooc är. Jag vill också hjälpa till så det blir ännu roligare scenarion på servern. Jag kommer alltid hålla en lugn ton i support osv.
Då jag tröttnat lite grann på rpa hade detta varit något för mig, då jag kommer vara en bra staff. Som sagt kommer vara väldigt aktiv i discorden på forumet,discord och fivem, när jag inte e vid datorn brukar jag va inne på discorden på mobilen pch sprida kärlek och allmänt bara hänga i discorden (=

Vad jag kommer bidra med?

jag kommer bidra med ett leende på läpparna alla ska känna sig trygga på servern osv. Nya icke medlemmar eller medlemmar ska känna sig trygga på servern alla ska få hjälp.

vad e mitt mål med helper rollen?

först och främst kommer jag hjälpa alla så gott jag kan sedan kommer försöka kommer med ännu fler ideer så servern blir ännu med effktiv, målet med min staff roll e också att göra så bra jobb jag kan vara aktiv hela tiden och bygga mig upp i staff teamet genom att joba så hårt jag kan för att bli mod.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vardagar cirka 6-7 timmar+

Hur länge har du spelat på Unive? skulle väll säga 7 månade typ utan några pauser.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men då jag kollar 320s streams och limpis och ludde och quuentiki så börjar jag fatta systemet och tycker det verkar roligt.
kan många commands.

tpm du teleportrar dig till din waypoint på kartan.

/goto (id) du teleporterar till personen.

/skin (id) du ger skin till personen, (så att personen kan ändra sin karaktär).

/togglename du ser steam namnet/id på alla spelare som är nära.

/announce (medelande) du skickar ett meddelande till hela servern.

/spec (id) du speccar en person.

/spec off du går bort från att specca en person.

/sv SV chatt

/giveitem (id) du ger dig tex en mobil.

/ooc du skriver ooc för alla inne på servern

/clearinventory du rensar allt ifrån ditt inventory.

/setjob (id) (jobid)

/sqluban (id) du unbannad en person /något liknande command

dessa vet jag men hade gärna velat lära mig fler (=

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Hade kunnat jobba som allt helst inte donation då det inte är min grej att hantera andras pengar . men hade kunnat ställa upp ifall ingen annan gjorde.

då jag skriver detta i skolan har jag skrivit lite fel på vissa ord för är inte van med laptop keyboard :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka