Accepterad Braxflàx | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxflàx

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji

Ditt discordnamn: Braxflax#6043

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag vet hur man hanterar rollen och vill hjälpa servern. Jag vill få bort servern från lallare osv. Jag vill satsa på så högt jag kan och försöka bli mod! Jag vill bli staff för att hjälpa staff teamet och göra arbetet så bra jag kan. Jag kommer visa nya icke medlemmar hur unive fungerar för de. Jag vill bli helper då jag kommer som sagt klättra så högt jag kan i staff teamet. Jag kommer vara aktiv på forumet, discorden och fivem servern såklart. Jag kommer bidra med glädje till alla medlemmar och icke medlemmar på servern. Jag vill bli staff för jag brinner för att hjälpa till & just unive är nog det som hade passat mig. Jag spelar fivem dagligen. Jag vet hur man hanterar kritik. Lättare sagt jag kommer bidra med aktivitet, en hög rp på servern, inga lallare samt

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Olika men slutar ca 14.55 varje dag och speccar när jag kommer hem!

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, är ma just nu och varit helper innan. Jag kan alla kommands.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag skulle kunna göra alla.

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka