Nekad Braxflàx | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxflàx

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Beni

Vad heter du på discord? Braxflax#6043

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. cirka 7 timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? skulle väll säga 7 månader eller 6

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 26 har ingen bild och är inte hemma.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att bidra med serverns rp nivå och alltid ha en hög rp nivå. En servervakt ska vara typ som e lillebror till en helper, en servervakts uppgift är att banna lallare och sedan beror det på hur grovt det är om man väljer att kicka eller svbanna. Om man bannar någon för tex terrordåd ska man skicka in i förlägningsbann och följa mallen då ett sånt regelbrott är mer än 60 min. En servervakt ska inte bära rollen bara för kunna ha toggleid och kunna reviva sig själv. Om man ser någon som dör av bugg kan man revva, man ska alltid klippa varje gång man bannar. En servervakt ska inte förhindra sin rp genom att till exempel springa runt och leta efter folk som begår regelbrott. En serie vakt ska alltid ha ett bra bemötande. Innan man kickar eller bannar kan man skriva i ooc att tom tillexempel ska bete sig eller liknade.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt då jag vill hjälpa till lite mer på servern då jag spelar på unive varje dag, då jag varit servervakt innan vet jag hur man hanterar rollen. Jag vill bli sv för att tillexempel göra servern till en lall fri server utan lallare. Jag vill kunna hjälpa till att banna eller kicka om någon annan inte är sv där på platsen någón begår ett regelbrott. Varje gång man bannar/ kickar ska man skriva en anledning så dom inte gör om det, tillexemel - ooc säger jag är ny till servern vill du hjälp mig?

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan förrekomma om man tillexempel revivar sig själv i scenario eller har toggleid i ett skott scenario för kunna ha typ wallhacks.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka