Nekad Braxflàx | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxflàx

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji

Vad heter du på discord? Braxflax#6043

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Cirka 15.00-22.00 på vanliga dagar men lov 12.00-24.00 cirka

Hur länge har du varit medlem på Unive? Typ 5-6 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Cirka 21 gånger men är ej hemma så Aa kan inte skriva /bantotal men dom flesta är jag va ny till rp

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är någon som inte lallar, har bra rp nivå och vet hur man hanterar rollen. Man ska inte förändra sin rp nivå om man e sv genom att tex springa runt och leta efter folk som begår regelbrott. Sv rollen är typ som en lillebror hos helper genom att banna för saker och hjälpa att dva bilar som står tex övergivna på gatan eller liknade. Man ska inte ansöka heller till sv för att bara ha /toggle id eller kunna /revive sig själv. Man ska ansöka till sv ifall man vill bidra på servern och hjälpa servern att vara fridfull från lallare och Folk som begår regelbrott. Man ska ansöka till sv om man e mogen och redo att hantera sv rollen.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som sv för jag va sv innan rensning var och jag är mogen och vet hur man hanterar rollen. Jag kommer banna folk som begår regelbrott och som lallar. Jag kommer inte ändra min rp att leta efter folk som begår reglelbrott. Varje gång någon ber om revv kommer jag fråga om klipp så dom ej lurar mig att reva för dom rpar efter powergaming. Jag kommer kicka/ banna folk men det beror på hur grovt regelbrott. Jag är redo att hantera sv rollen som jag skrev innan har jag haft den redan. Jag kan också alla regler. Varje gång jag bannar/kickar kommer jag alltid ta klipp så dom jag banna tar lärdom. Om någon. Tillexempel gör något regelbrott som är mer grovt än 60 min bann kommer jag skicka ut det i förlängnings ban och följa mallen.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra sv är någon som är aktiv och vet hur man hanterar rollen. En sv är inte sv för att använda toggle id bara och revva. En bra sv bannar inte heller i scenarion Sålänge det ej gör skada mot servern.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse ör att man använder tillexempel sig av /revive mitt i ett kanske skott scenario för att uppleva sig själv igen och skjuta alla andra och spela för makt. En sv bannar inte heller ifall någon kidnappar en och mitt i scenariot bannar alla för att springa iväg och leva.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka