Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/app/1377580/Soulworker/?utm_source=googleads&utm_medium=display&utm_campaign=global&gclid=Cj0KCQjw2NyFBhDoARIsAMtHtZ6xtfeRZJjKNY_uah6AqWGNnXcvgGt0gWzNODKh48WfXILi6evksTwaAqjMEALw_wcB
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? braxell
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2005
Berätta om din karaktär. Martin födes i Piteå han hade en mamma som jobba med doktor och pappa som jobba hos polisen som vapen tekniker. när han var 18 så gjorde han lumpen i Boden som krypskytt. när han var 20 så börja han i polis skolan i Piteå dar han var en av de basta. när han var 25 börja han jobba som polis aspirant i Piteå. när han vart 30 så flyta han till unive fortsättning följer...
Varför ska just du bli whitelistad? för jag har mycket erfarenhet av rp över 300h. jag har också spelat på den har serven tidigare.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för de är en stor och bra server
Hur hittade du Unive? mins ej tror kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och bli den bästa polisen i stan
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? braxell
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2005
Berätta om din karaktär. Martin födes i Piteå han hade en mamma som jobba med doktor och pappa som jobba hos polisen som vapen tekniker. när han var 18 så gjorde han lumpen i Boden som krypskytt. när han var 20 så börja han i polis skolan i Piteå dar han var en av de basta. när han var 25 börja han jobba som polis aspirant i Piteå. när han vart 30 så flyta han till unive fortsättning följer...
Varför ska just du bli whitelistad? för jag har mycket erfarenhet av rp över 300h. jag har också spelat på den har serven tidigare.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för de är en stor och bra server
Hur hittade du Unive? mins ej tror kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och bli den bästa polisen i stan
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej