Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/app/...NnXcvgGt0gWzNODKh48WfXILi6evksTwaAqjMEALw_wcB
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? braxell#4369
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2005
Berätta om din karaktär. Martin Thomson födes i Piteå dar han växte upp med sin mamma och pappa. hans pappa jobba som polis krypskytt. Martin såg väldigt mycket upp till sin fader. men när Martin bara var 10 så är de ett bankrån. dar dom skyldiga är beväpnade och skuter Martins pappa så han dör. Martin blir väldigt lessen men han fortsätter leva. när han vart 18 så går han med i polisskolan. efter polisskolan så börjar han jobba i Piteå som polis. äfter fem år så blir han en insatsstyrka och ett år senare krypskytt.
Martin är en glad man som tyger om att hjälpa andra
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har över 300h på faivem. jag har spelat på också spelat på unive tidigare men sluta för jag ville testa andra servrar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för de är en stor och bra server
Hur hittade du Unive? mins ej tror kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en så bra polis så möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha kut
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? braxell#4369
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2005
Berätta om din karaktär. Martin Thomson födes i Piteå dar han växte upp med sin mamma och pappa. hans pappa jobba som polis krypskytt. Martin såg väldigt mycket upp till sin fader. men när Martin bara var 10 så är de ett bankrån. dar dom skyldiga är beväpnade och skuter Martins pappa så han dör. Martin blir väldigt lessen men han fortsätter leva. när han vart 18 så går han med i polisskolan. efter polisskolan så börjar han jobba i Piteå som polis. äfter fem år så blir han en insatsstyrka och ett år senare krypskytt.
Martin är en glad man som tyger om att hjälpa andra
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har över 300h på faivem. jag har spelat på också spelat på unive tidigare men sluta för jag ville testa andra servrar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för de är en stor och bra server
Hur hittade du Unive? mins ej tror kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en så bra polis så möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha kut
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Senast ändrad: