Accepterad Braxellll | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxellll

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000116fd3701

Vad är din discord tagg? braxell#4369/[3-3107] Alex Mella

Vem var det som bannade dig? Philip320#9234

Hur lång tid var din ban? 20 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergeming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var lite för ivrig på fötterna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog ett larm som ambulans i Sandy Shores dar jag krokade med en man i en bil och flög ut igenom framrutan. då spelade jag att jag var av svimad i ca 20 sek inan jag reste mej stönade och gick/halta fram till den andra bilan och kola hur de var med han sedan hopa jag in i ambulansen och drog vidare på larmet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de tyker jag ej de var 100% mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gongen. hade jag ingen de var första gongen jag spelade på serven och jag var med en kompis som snode bilar så då trodde jag att jag fik göra de då stal jag en bil och blev banad vilket var mitt fel.

andra gongen. hade taxi firman nys startats och jag ville ha ett jobb på de stelhet så jag fik jobbet chefen sa att jag hade 24h på mig att skafa waitlist eller så skule jag få sparken en moderator såg mej medans jag jobbade och ventade på att min waitlist ansökan skule bli godsend och jag vart banad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanse att ta de mer serjöst nästa gong

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag man måste ta de mer serjöst

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka