Nekad Bravvo | Medlem ansökning [shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

loqj

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? Bravvo#8171

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rafael Mustafa och är 24 år gammal han föddes med en fattig familj och var uppväxt i syrien, dom hade inte tillräckligt pengar för hyran och mat deras föräldrar jobbade hårt, han pappa bråkade mycket med folk och drack mycket på kvällarna när han kom hem gjorde han inget än att bråka med mamman hon kom hem trött över att han var full och klagade på honom det ledde alltid till deras bråk en dag hade mamman nog och flydde därifrån hon flydde till sverige för ett bättre liv bort från pappan. några år efter fick Rafaels familj nyheter om att pappan var i ett så djup deppresion att han tog livet av sig själv dom grät men det hjälpte inte så mycket Rafael skyllde allt på mamman och snackade inte med henne i länge. efter att Rafael blev 19 flyttade an hemifrån för att tänka på sitt framtid och ha ett bättre liv än han hade förut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra en hög rp nivå, mogen rp, rolig och seriös rp jag kommer visa andra att jag kan rpa och visa att jag följer alla regler samt jag kommer få alla andra att ha det roligt när dom rpar med dig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i ett scenario gäller det inte för att bara vinna utan att alla spelare ska ha ett känsla där dom har vunnit
Det ska vara rättvist och roligt för båda.

Hur hittade du Unive? vänner, youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka