bratwurst
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? billy
Vad är ditt discord namn? bratwurstlover.
Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: stefan dhalson 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn rolig charismatisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är levt ett rätt så vanligt liv men sen så tog han och bestämde sig att bli en arbets man, efter han blivit utkastad ur hans föräldrars hem
Vad kan du bidra med till serverns RP? kan jobba, jag är interaktiv och pratar med folk.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ibland låta motpartnern ha en skans att vinna, eller låta dem vinna för båda ska ju ha roligt
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot reglerna vad jag minns
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? cop bait man får inte få polisen efter sig med flit. tex åka förbi röda ljus framför en polis medvetet. korruption inom yrke till exempel ge saker från ens eget jobb till sig själv eller andra
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle vilja säga att jag har varit på servern utan medlemskap rätt så länge nu. och kommer vara aktiv på servern
Vad är ditt discord namn? bratwurstlover.
Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: stefan dhalson 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn rolig charismatisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är levt ett rätt så vanligt liv men sen så tog han och bestämde sig att bli en arbets man, efter han blivit utkastad ur hans föräldrars hem
Vad kan du bidra med till serverns RP? kan jobba, jag är interaktiv och pratar med folk.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ibland låta motpartnern ha en skans att vinna, eller låta dem vinna för båda ska ju ha roligt
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot reglerna vad jag minns
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? cop bait man får inte få polisen efter sig med flit. tex åka förbi röda ljus framför en polis medvetet. korruption inom yrke till exempel ge saker från ens eget jobb till sig själv eller andra
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle vilja säga att jag har varit på servern utan medlemskap rätt så länge nu. och kommer vara aktiv på servern