Nekad Bratini | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bratini

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Moses

Vad är ditt discord namn? moseselectro

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Kladdig, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Klantig, glad och impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har en bakgrund som är väldigt rik och han hade mycket pengar som liten och under hela livet. Han kommer från borås och ärvde lite pengar från en släkting på 10 miljoner och bestämde sig för att flytta till Unive staden. Han är spänd för att få flytta dit och han har mycket framtidsplaner som att t.ex. bli polis då han är väldigt intresserad av polisyrket och det polisiära. Han vill också vara polis för att hans pappa Bengt var polis och har berättat mycket historier och då känner Kalle sig mer spänd för att bli polis och jobba inom polisen. Han har också de kunskaper som krävs för att bli polis då han är väldigt stark och smart men han kan också vara ganska klumpig men rolig på samma gång. Han kommer få polismyndigheten att bli en roligare plats helt klart och han längtar till att bli polis i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med underhållande och roliga scenarion för båda parterna. Jag kommer också skapa rolig och underhållande RP på servern vilket kommer göra servern bättre och göra så servern har bättre RP. Jag kommer också följa reglerna extremt noggrant och jag har läst alla reglerna och fattar alla regler. Jag kommer definitivt göra servern till en bättre server då jag kommer skapa underhållande scenarion och bra och rolig RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att en självs ska vinna scenarion hela tiden utan för att ha kul och göra scenariona bättre för andra spelar inte bara mig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är att man inte får döda andra spelare utan en anledning eller att det krävs för scenariot, VDM är ungefär samma som RDM men att man inte får döda utan anledning med en bil,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit interju i tid!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka