Accepterad BRAP$ | Whitelist ansökning [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BRAP$

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Användarnamn: BRAP$

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1048433288&token=KPuUcMeA

Vad är ditt namn i verkligheten? Buster Bülling

Vad är ditt discord namn? BRAP$

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Namn: Kalle Håkansson
Ålder: 2000-06-01
Familj: Mamma, Pappa-död och två systrar
Uppväxt: ja Kalle är då född 2000 och som liten var han ett litet snille han gillade att räkna på saker på hur mycket pengar han kunde känna på att hasla små barnen på gården. och på hur länge han skulle spara tills han har råd med den där snabba sport bilen. men sen när Kalle var15 så gick hanns pappa bort och då såg han bara svart han hamnade i knas och han fick tag i saker en 15 åring aldrig ska röra. Men inget kunde stoppa han han skulle få tag på den personen som dödade hans pappa. När han blev 19 så hittade han honom och då satte han 6 sot i hans panna sen blev han förflyttad till multidsaden. Och då ska Kalle få bra kontakt med ett speciellt gäng och sätta sig till ro och ha bra koll på vad som händer i staden och han har bröder som är med i samma gäng som han. Och han skulle göra vad som helst för dom.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag gillar verkligen denna serven och vill stanna kvar och vill ha bättre kontakt med dom på serven
och kan hålla bra kol om någon bryter mott reglerna Tel exempel om någon skjuter vid torget så säger jag mig i och försöker lösa det men om jag inte kan så måste gudarna komma in

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag skulle jätte gärna vilja utveckla mitt RP och denna serven är perfekt känner jag för det och vill utveckla min karaktär på serven så han får ännu mer kontakter på serven

Hur många timmar har du på FiveM? mellan 70 till 100 tror jagmen har spelat på andra stem konton så totalt 300

Hur hittade du Multistaden? för jag hade letade efter en bra pålitlig server och blev tipsad denna av en kompis och bara älskade den helt enkelt

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka