Accepterad Brannis | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Brannis

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? brannis#7028

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karktär heter David och är 23 år gammal. David har bott i Stockholm under hela sin livstid med familj som består av mamma Karin pappa Anders och lillebror Lukas. Nu har pappa Anders fått ett nytt jobb och hela familjen ska flytta till unive. Så nu vill även David få en chans att prova vad han går för och ska försöka skaffa ett jobb inom bil-industrin eftersom att hans pappa har jobbat på hans kompis mekaniker hall så har David varit där ofta och är mycket kunnig inom bil-området. David är en lugn person som tar det lugnt i stressiga situationer, han är även en glad person som älskar hundar men inte katter för att han är allergisk mot dom. Davids intressen är att fiska och cykla, fisket gör David lugn och till sjön åker han ofta när han vill komma ifrån världen lite. Cykla har också varit en stor del av Davids liv eftersom att när hans morfar var vid liv så cyklade dom jämnt tillsammans var de än skulle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå eftersom jag tycker det blir roligaste för alla och även för att jag tycker det blir mycket roligare om alla rpar på så bäst sätt som möjligt därför kommer jag också att rapportera så fort någon kör mycket ooc

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om du hamnar i tjafs med någon så kankse det är bättre att låta motparten vinna i detta scenario istället för att de blir större än vad det är. Eller att det blir ett bankrån och det är folk tagna som gisslan, då är det mycket roligare om dom också får vara med och liksom får lite action så inte dom bara sitter där helt tysta och inte får vara med.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive på fivem och youtube

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad!

Tillbaka