Nekad Brannis | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brannis

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nob

Vad är ditt discord namn? Dumbo-jumbo

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Davidsson han är 24 år gammal och kommer från Göteborg. Hugo har haft det svårt i livet eftersom han har varit med i mycket bråk i skolan och på jobbet i Göteborg vilket gör att Hugo vill nu flyttat till Unive för att kunna starta ett nytt liv som bilförsäljare. För det är också ett intresse av många som Hugo har att meka med bilar, prata om bilar och köra bilar. Så han känner att bilförsäljare hade varit det optimala jobbet för han.. Andra intressen Hugo har är att fiska ute på havet speciellt efter torsk och makrill men han älskar också att umgås med vänner på sin fritid. Hugo växter upp men sin mamma och hans syster hans pappa lämnade hans familj i en väldigt ung ålder vilket gjorde att Hugos mamma Sofia tog hand om Hugo och hans syster Elsa tills dom blev 18 år båda två men tyvärr kort där efter så dog Sofia i en svår sjukdom vilket gjorde att Hugo gick in i en depression och blev ortligt ledsen och det var där allt gick utför för honom, han började bråka han började slås och det han ångrar mest är att han sa upp kontakten med sin syster. Därför vill Hugo flyttat till unive för att kunna starta ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög och rolig rp nivå. Eftersom jag har spelat Unive innan men tagit en paus så känner jag att jag är redo för en fräsch och bra start på detta. Så kommer alltid att bidra med den högsta rp nivån som jag bara kan och kommer aldrig att sjunka i rp nivån. Kommer också lära andra att få en högre rp nivå så om någon kanske säger något lite konstigt så skriver jag i ooc att tänk på detta nästa gång du ska säga detta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är till exempel om någon riktar pistol mot dig att istället för att springa eller åka därifrån direkt så kanske du liksom blir rädd och rpar som om du skulle vara där på riktig så det blir roligt för båda parterna att rpa. Du ska alltså göra så att motparten ska ha det så roligt som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det är till exempel om någon riktar pistol mot dig att istället för att springa eller åka därifrån direkt så kanske du liksom blir rädd och rpar som om du skulle vara där på riktig så det blir roligt för båda parterna att rpa. Du ska alltså göra så att motparten ska ha det så roligt som möjligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har spelat på unive innan så kan rollspelet om det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp

Vidare till muntlig intervju
Du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas.
Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit sin intervju på 48h.
Ansök igen om 24h.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka