Accepterad Brannis | Chef-jobb ansökan Securitas [R1lic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brannis

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Noah

Vad heter du på discord? Dumbo-jumbo#7028

Hur gammal är du? 23

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i ungefär 4 månader men tappade inloggat till forum kontot så det står att jag bara spelat i 1 månad kanske. På det andra heter jag Saltyanders

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla Securitas på bästa sättet som jag känner är nödvändigt . Mina framtidsplaner är att vi kommer ha minst två dörrvakter på varje firma som vi har samarbeten med eller som har bett oss att vara där. Jag kommer också att försöka ha minst 3 bilar ute varje kväll för att kunna ge tryckhet till medborgarna på Unive och även all blåljus personal hjälp ifall dom behöver det så det under lättar deras arbete vid ett larm, jag kommer också försöka att bli större bemanning än vad vi redan är, just nu är vi 32 anställda men mitt mål är att alla rakel från 20-01-20-99 ska fyllas med namn så att vi alltid har aktiv personal för att kunna ingripa i varje larm vi får. Ett till mål jag har är också att kunna få en bättre kommunikation med Qpark eftersom att den inte är den bästa just nu, det kommer jag att försöka gör genom att när dom lappar en bil så kommer minst 2 Securitas att vara bredvid dom om det finns möjlighet för att kunna gör klart att deras jobb blir klart ordentligt utan att det blir kaos och dålig rp. Ett av mina sista mål är att kunna ha en fin kommunikation med mina asntällda och kunna uppfylla deras krav som dom vill ha t.e.x om någon skulle vilja ha högre lön ska det självklart kunna lösa men inte högre än chefs lönen eller om någon skulle vilja gå från ordningsvakt till väktare ska det också självklart gå att lösa om det ser ut som om dom är redo för det

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Securitas i ungefär 1,5 månad. Mitt första jobb var på Securitas vilket jag snabbt klättrade upp mig till P-A men sedan fick jag chef jobb på Sc-styling men där var jag bara i ungefär 3 veckor innan jag gick till baka till Securitas för att kunna få lite mer aktion i mina dagar och kunna hjälpa människor som behöver hjälp. Så jag vet allt i Securitas ordningbok och hur alla våra system funkar och hur mycket alla böter ligger på, så jag skulle säga att jag är en av dom mest erfarna på Securitas just nu. Var även typ den 3 andra som startade på Securitas när den gamla chefen Roland sökte anställda, så jag har också varit med på mycket och utvecklat företaget

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att var inne minst varje kväll i veckan kanske lite mindre på helger men det är inte ofta och burkar kanske vara aktiv mellan 2-5 timmar på kvällen från typ 6-23 isch

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jajamen självklart att jag kommer det det är det roligaste jag vet och kommer inte att lämna Unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Självklart kan dom utan till skulle jag våga att säga

++ rep, jättekompetent och har jobbat länge inom securitas han förtjänar de verkligen

++++rep, jobbat med honom länge och vet att han är bestämd och kan de han pratar om. Borde definitivt bli chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka