Accepterad Brannis | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brannis

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198930311717/

Ditt Hex-ID: steam:110000139d1ba25

Vad är din discord tagg? .dumbo-jumbo

Vem var det som bannade dig? Vible

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Fil(er) bifogas

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad eftersom att jag hade ett jätte raistiskgt efternamn på en av mina karaktärer där personen hette Nils neg## och det är därför jag blev bannad av staff

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde min karaktär så ha ja spela kanske 5 minuter innan jag hörde en röst i hörlurarna där de sa hej du sitter i ett samtal med Vible och direkt då viste jag vad som hade hänt och jag stängda av datorn och allt för att jag fick så panik. Sedan starta ja den igen och då var jag permanent avstäng från unive och sedan blev jag taggad i Discord och blev borttagen från alla Discord servrar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban eftersom att rasism aldirg är okej och eftersom att jag gjorde fel så gjorde staff inget felaktigt och eftersom att jag inte tänkte ett steg längre och tänkte vad kan hända efter detta så var allt mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tre gånger tidigare men minns tyvärr inte vad den handla om eftersom det var så länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha skapta Nils och spelat på honom eftersom att jag visste i reglerna att rasism är permaban och om jag hade kunnat backa i tiden så skulle jag ha tänkte precis innan jag skapade Nils att vad kommer konsekvenserna bli efter att jag skapta honom. Och istället kunna gör en karaktärer som kanske hete Nils Andersson eller något liknande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig efter mina band eftersom att det är som varningar att man gör fel och om jag blir Unnbanad så kommer jag ALDIRG mer att utrycka mig rasistiskt eftersom att det aldirg är okej och eftersom jag inte stödjer rasism överhuvudtaget och att det är det värsta jag vet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de gör jag, kan ej skicka bild på bann medlandelandet så skicka pm på Discord så visar jag där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka