Accepterad brankoswag | Medlem ansökning [Lukss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brankoswag

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? swagmaster_30001

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Olle Gustafson och är 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart för att han tänker på sätt som ingen annan , Loyal sviker inte folk , spännande för man vet alldrig vad han ska göra

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakrund är att han hade det jobbigt i skolan och hade en aggressiv farsa som gjorde så hans skol gång inte blev bra när Olle var 10 år dog hans mamma och hans pappa sparkade ut han ur huset så Olle började bo hemma hos hans kompis. Olle och hans kompis slutade gå till skolan och började göra små brott när olle var 18 år fick han 2 år fängelse men nu när olle är ute börjar han ta de lungt och inte göra så mycket brott. Olle har nu börjat jobba som plåtslagare och får lagliga pengar men nu han hans gammla kompis tagit tillbaka kontakten med Olle

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga senarion och hög rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska göra så man själv vinner ett senario utan ochså göra så motpareten får ha kul t.ex en kidnappning istället för att bara skjuta

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja råkade prata ooc ig och jag har lärt mig att inte prata om ooc saker ig som t.ex discord och sånt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM man dödar utan ngn anledning VDM använder bil som vapen Meta man tar info utanför spelet och använder de ig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka