Accepterad Branko1 | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Branko1

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
8
Användarnamn: Branko1

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198325509535/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8Branko

Vad är din discord tagg? Branko#9729

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va flera timmar senare. Men annars så Skojade vi me varandra för de va bara vi 3 inne så skottade 1 av deras hjul så dom körde in i vägen och då så Flyger leo ut o Leon forstäter åka vidare o leo springer bakom mig o knivhuger mig när jag skuter mot leon osen dog jag o han tänkte ringa sjukvådare sa han efter men combatlogade för trodde han skoja oså för de va bara vi 3 inne men sen så gjorde han inte de men han sa inget mer om de osen så drog dom in mig nu o tog ett snack med mig med bettan typ o virekt. Men men Berom ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var ingen felaktig men ber så mycket om ursäkt för vet jag gjorde fel och lovar det aldrig kommer hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara felaktiga förutom en och då var de en Ban med Powergaming o de va dsync

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat kvar. Men han sa att han skulle ringa sjukvådare men de va ingen vaken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Otroligt mycket, Förlåt som fan!

Har du läst våra regler? Ja

+rep

Bwt. Leon, det var sex personer inne totalt. Sluta ljuga om allting konstant för att få folk bannade. Hitta på något annat att roa dig med.

Hej, jag har läst och förstår situationen, jag tycker att det som hände är ganska konstigt. Han flög ur en bil och sedan knivade dig i ryggen när du sköt mot honom. Fanns det något scenario bakom händelsen?

Hej, jag har läst och förstår situationen, jag tycker att det som hände är ganska konstigt. Han flög ur en bil och sedan knivade dig i ryggen när du sköt mot honom. Fanns det något scenario bakom händelsen?
Nej de gjorde de inte Vi va kompisar innan antar jag

Om det inte fanns något scenario så anser jag att Leo själv bröt mot RDM regeln.

+rep

Bwt. Leon, det var sex personer inne totalt. Sluta ljuga om allting konstant för att få folk bannade. Hitta på något annat att roa dig med.
kollade precis page up innan det var 12 pers inne samt en sjukvårdare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka