Accepterad Branko1 | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Branko1

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
8
Användarnamn: Branko1

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198325509535/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Drapz

Vad är din discord tagg? Branko#9729

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? PowerGaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde in i en grabb som filma

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gled i min rs6a o sen så var det en grabb som var jätte uppkäftig så jag körde in i hans back på bilen i 10KM!! och då så bannade dom mig men förstår ändå varför men vill gärna ha en till chans!!!"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va la inte felaktig men på min skärm så körde jag jätte långsamt in 2 ggr o sa flytta på dig typ.
Men fattar liksom varför ni bannade mig men skulle bli så glad ifall ni bara kunde unbanna mig o ge mig 1 till chans lovar att de aldrig komma hända igen!!! Var ass sur innan scenariot osv för hade massa kunder osv som inte kunde bete sig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några felaktiga bara men

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde gått ut ur bilen och sagt ''Hejsan Skulle du kunna flytta på dig ska på Shoren för det är en som behöver repair på bilen och det är väldigt viktigt'' men förstår varför ni bannar men snälla ge mig 1 till chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja otroligt mycket. Förstår ändå att ni bannar men snälla ge mig en till chans! ://

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka