Nekad Branko1 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Branko1

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198325509535/

Ditt Hex-ID: 110000115c52d9f (Hex)

Vad är din discord tagg? $Branko#0696

Vem var det som bannade dig? Står inte

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ''Moddare?''

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen Anning jag har inte spelat på denna servern på mer en ett år

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget minne tyvär

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte moddat någon gång jag har aldrig hålt på med sånt eller hexidning, Jag tycker den var fel för jag skulle aldrig modda för jag spelar på Ganska Kända server. Jag hoppas jag kommer få unban för detta är inget som skulle ske eller kommer ske jag är för mogen för och gå in på en server och rpa för pengar eller allmänt modda.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inget minne

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet somsakt inte vad som har hänt för jag har inte moddat och som jag kommer ihåg har jag inte ens blivit bannad.
Men ifall ni tror jag har moddat och inte väljer unbanna mig blir jag väldigt besviken för jag har både ägt och delägt många kända server och jag vet hur tråkigt det är och få en moddare som kommer in på servern och hur onödigt det är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har somsakt inte moddat men jag tycker alla borde lära sig att man inte ska modda för det är rp och inte gta moddare och alltmänt fuskare förstör bara alla spel det tar bort allt det roliga och förstör bara för andra

Har du läst våra regler? Ja

Tjena, Jag valde att neka då jag inte tycker överklagan är utvecklad nog. Vill höra mer om vad som hände. Välkommen att skriva ny om 24h.

Tillbaka