Accepterad Branko1 | Ban överklagan (Actys)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Branko1

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
8
Användarnamn: Branko1

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198325509535/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8Branko

Vad är din discord tagg? Branko#9729

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppar på staff teamet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag va Lite otrevlig i Report

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Hade skrivit om hjälp o allt i support o väntat i 15 min minst för dog pga bugg. Så skrev jag Sämsta Staff Community Jag Sätt på länge Vet ni läser. Osen så blev Emilia offended Men förstår o ber om ursäkt som fan de va dåligt men blev riktigt sur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var icke en felaktig va Otrevlig o förstår hennes beslut bet om ursäkt men vill gärna be om ursäkt o försöka igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blivit bannad Crosshair 1 gång. Och resten felaktiga tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit trevligare o Accepterat att man dog av en bugg...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja otroligt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka