Nekad Branko1 | Ansökan till servervakt [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Branko1

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
8
Användarnamn: Branko1

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2002

Vad heter du på discord? Branko#9729

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 05:30-8:00
Osen kommer jag hem 15:30-23:00

Varför ska just du bli servervakt? För jag tycker själv jag har allt som krävs och ser att väldigt många gör för mycket fel Så vill ända på det menar absolut inte att jag ska banna alla för det men liksom börja ge lite varningar osv så dom börjar sköta sig. Tror även jag skulle passa som server valt för jag är en grabb som har lätt o prata med allt o alla. Kan även ta alla i support osv ifall jag blir support. För jag är en grabb som kan sitta o spec iflera timmar på samma scenario osv. För vill verkligen denna server ska bli så bra som möjligt! (Kom på vi inte kan ge bans)

Varför vill du bli servervakt? För jag vill få detta community renare om ni fattar vad jag menar annars menar jag att jag vill få bort trollare osv,
Vill även vara server vakt för vill hjälpa folk som behöver hjälp för brukar ta support innan rp men de beror på ifall jag är i scenario osv.
Aja ifall skulle jag inte bli servervakt så tror jag ni kan hålla detta community rent ändå menar inget taskigt men vill bara hjälpa till lite :) så ni inte behöver gö allt för ser er kriga hela tiden ni e riktigt strong.

Är du whitelistad på serven? Ja det har jag!

Har du varit bannad på serven förut? Jag det har jag men det är felaktiga felaktiga så inget o bry dig om.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej spenderar all min tid på denna server o så långt jag kan se så blir de nog så tills ni stänger ner

Vad menar du med att du kommer sitta i support? Och även att du ska ge ut varningar?

läs på lite vad servervakt är

MVH Dansken

Öppen PM snabba svar
Discord Dansken#2088

Godkänd
Intervju kommer hållas på obestämd tid, därmed kommer jag berätta för dig vad Servervakt innebär och även lite annan info som kan vara bra att ha kunskap kring. :cool:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka