Accepterad BRANDOW65 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BRANDOW65

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Obelix Brandow

Vad är ditt discord namn? obbethemaster#9125

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: joakim stjärtbåge ålder är 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skicklig, karismatisk och självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: föddes i en fattig familj hamnade i mycket bråk som ung suttit inne i fängelse ett tag och är nu trött på de och vill bli miljonär inom narkotikahandel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med en bra och seriös rp då jag kört teater en hel del under min barndom kommer från en familj som kört mycket
teater. jag själv körde från 5 år till 13 men har växt ifrån det nu.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel i ett scenario där jag blir rånad, ska jag i min roll bli rädd gå med på vad dem säger trots att jag hellre kanske vill göra annat alltså jag spelar min roll för motpartens vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? oj det var väldigt längesen och jag minns ej vad jag gjorde för fel men minns iallafall att jag ångrade mina handlingar och tyckte det var väldigt tråkigt,

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? reaction rp: man ska använda rimliga känslor som man skulle gett irl. copbait: man försöker söka polisens uppmärksamhet som tillexempel åka förbi en polis i en orimlig hastighet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har velat bli medlem länge men inte haft orken till att söka medlemskap. men som jag sagt tidigare har jag spelat teater innan så känner mig väldigt kunnig inom just roleplay.

Vad är ditt namn i verkligheten? Obelix Brandow

Vad är ditt discord namn? obbethemaster#9125

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: joakim stjärtbåge ålder är 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skicklig, karismatisk och självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: föddes i en fattig familj hamnade i mycket bråk som ung suttit inne i fängelse ett tag och är nu trött på de och vill bli miljonär inom narkotikahandel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med en bra och seriös rp då jag kört teater en hel del under min barndom kommer från en familj som kört mycket
teater. jag själv körde från 5 år till 13 men har växt ifrån det nu.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel i ett scenario där jag blir rånad, ska jag i min roll bli rädd gå med på vad dem säger trots att jag hellre kanske vill göra annat alltså jag spelar min roll för motpartens vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? oj det var väldigt längesen och jag minns ej vad jag gjorde för fel men minns iallafall att jag ångrade mina handlingar och tyckte det var väldigt tråkigt,

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? reaction rp: man ska använda rimliga känslor som man skulle gett irl. copbait: man försöker söka polisens uppmärksamhet som tillexempel åka förbi en polis i en orimlig hastighet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har velat bli medlem länge men inte haft orken till att söka medlemskap. men som jag sagt tidigare har jag spelat teater innan så känner mig väldigt kunnig inom just roleplay.
Hej!

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

okej löser det här kommer lite mer om min karaktär.
joakim växte upp i förorten i sverige med sin familj som var väldigt fattiga pågrund av att hans pappa hade förlorat alla pengar på spelmissbruk. joakims bror och hans mamma var tvungna att göra småjobb varje dag för att kunna överleva. han började hänga med sin storebror som ofta stal mat från affären vilket gjorde att jocke inte förstog att de var fel att stjäla saker och ting jocke blev även väldigt hungrig efter makt och status pågrund av att dem var väldigt fattiga. jocke har även suttit inne i fängelset men därinne så vart han trött på alla småtjuverier och ville nu göra något stort han har skaffat en plan. han ska jobba först som hederlig arbetare på mekonomen sen ska han gå vidare och sälja narkotika sakta men säkert för att inte bli tagen av polisen ihopp om att kunna bli miljonär som jocke alltid drömt om.

Tack för du kompletterat!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka