Nekad Brandon8 | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brandon8

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154099967/

Ditt Hex-ID: 1100001472876ff

Vad är din discord tagg? RaelilBlack#1015

Vem var det som bannade dig? KebabRille

Hur lång tid var din ban? 5dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig eftersom jag råna en kille på ofäntlig plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en död kille när jag spawna och så skulle jag ta han till sjukhuset. Fast då kännde jag igen honom för det var exakt den killen jag och mitt gäng skotta innan så dum som jag var tänkte jag att jag skulle kanske ta han glock eller pengar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag skulle säga att det var en ban för nu har dem ändån granskats denna regeln hårt osv så nej jag tror inte var var en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för små saker som fail rp osv, men de var när jag började. Sedan blev jag perm bannad men den var typ fleaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara tagit honom till sjukhuset. Eller så skulle jag tagit honom bakom en byggnad och försöka ta han grejer där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklat!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka